مدیر اجرایی نمایشگاه تراکنش ایران:

همه تدابیر لازم برای برگزاری رویدادی حرفه‌ای اندیشیده شده است

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، با اشاره به تجربیاتی که مرکز فابا از برگزاری سه دوره پیشین این رویداد به دست آورده است، گفت: این مجموعه در تلاش است تا نمایشگاهی با استانداردهای جهانی برگزار کند و همه تدابیر لازم را برای برگزاری رویدادی حرفه‌ای اندیشیده است.

همه تدابیر لازم برای برگزاری رویدادی حرفه‌ای اندیشیده شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، بهبود عباسی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت تراکنش ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه افزود: با همه توان خود تلاش کرده و می‌کنیم که در ITE 2018، نقاط ضعف سه دوره گذشته را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

    وی ادامه داد: در سال جاری گستردگی کار نسبت به دوره‌های پیشین افزایش داشته است چرا که سال گذشته یک جشنواره و امسال چهار جشنواره در حاشیه این رویداد برگزار می‌شود در نتیجه چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، فرایند اجرایی سخت‌تر و پیچیده‌تری نسبت به قبل دارد اما برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد، انجام شده است. 

    مدیر اجرایی ITE 2018، گفت: بر این اساس، گروه اجرایی به دنبال فراخوان‌هایی که در چند مرحله صادر شد، جلسه‌های متعددی را با شرکت‌های مختلفی که باید در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه با مرکز فابا همکاری داشته باشند، برگزار کرد.

    به گفته عباسی، برای مثال پس از برگزاری چندین جلسه با غرفه‌ساز‌ها و فعالان حوزه تشریفات، گروه‌های واجد شرایط برگزیده شده‌اند تا مشکلات احتمالی به حداقل برسد و دغدغه‌های مجموعه فابا و مشتریان در مورد این رویداد به صفر نزدیک شود. 

    قائم مقام مدیرعامل شرکت تراکنش ایران بیان کرد: به منظور پیشبرد هر چه بهتر امور،کارگروه‌های مختلفی تعریف شده است؛ از جمله می‌توان به کارگروهی اشاره کرد که مسئولیت بررسی چگونگی انجام رسالت‌های اجتماعی از سوی صنعت بانکداری و پرداخت را عهده دارد.

    «حق با مشتری است»، یک شعار نیست

    عباسی گفت: گروه اجرایی و ستاد سیاستگذاری نمایشگاه تراکنش ایران، تلاش می‌کنند با بازدید از نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای مختلف ایده‌های خوبی را برای برنامه‌های جانبی کسب کند.

    مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی افزود: همچنین نقد و بررسی نمایشگاه‌ها و رویدادهای داخلی و مشخص کردن نقاط قوت و ضعف آنها نیز در دستور کار همیشگی برگزارکنندگان رویداد ITE وجود دارد.

    وی ادامه داد: همواره تلاش می‌کنیم، مدل بهینه‌ای را برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ترسیم کنیم تا رفاه مشتریان تا حد امکان افزایش یابد. مرکز فابا تنها به سود کسب و کار خود توجه ندارد و «مشتری‌مداری» را مبنای همه اقداماتش قرار داده است. 

    عباسی گفت: این مرکز، ارائه بهترین خدمات به مشتریان و احترام متقابل را سرلوحه همه کارها و فعالیت‌های خود می‌داند؛ در نمایشگاه  تراکنش نیز عبارت «حق با مشتری است» فقط یک شعار نیست و باور قطعی در مورد آن وجود دارد.

    وی افزود: مرکز فابا در تلاش است تا نمایشگاهی با استانداردهای جهانی برگزار کند و علی‌رغم بحران‌هایی که امسال برای کسب و کارها رخ داده است، همه تدابیر لازم را برای برگزاری رویدادی حرفه‌ای اندیشیده است. 

    رضایت شرکت‌کنندگان از دوره‌های پیشین ITE

    قائم مقام مدیرعامل شرکت تراکنش ایران، با اشاره بازخوردهای مثبت شرکت‌کنندگان در دروه‌های گذشته، نسبت به رویداد ITE، گفت: یکی از نقاط قوت مرکز فابا این است که حدود یک ماه پس از برگزاری هر دوره، برنامه‌های دوره بعد را مشخص می‌کند و بروشورها و اطلاعات آن را در دسترس فعالان صنعت قرار می‌دهد.  

    عباسی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارگروه‌های تخصصی‌ای که در هر حوزه تشکیل شده، رویداد ITE بتواند به ایده‌آل‌های خود نزدیک شده و نمایشگاه، امسال بهتر و حرفه‌ای‌تر از دوره‌های قبل برگزار شود. 

    وی حساس‌ترین بحث را مربوط به جشنواره‌ها و به ویژه چهره‌های ماندگار دانست و گفت: این جشنواره به تکریم پیشکسوتان اختصاص دارد و ما حساسیت زیادی روی اجرای هر چه بهتر آن داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت