برگزاری‌ بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صنایع کوچک و متوسط در استان البرز

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صنایع کوچک و متوسط استان البرز خبر داد.

برگزاری‌ بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صنایع کوچک و متوسط در استان البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا، محمد امین فرشی در جمع خبرنگاران گفت: بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز با هدف معرفی ظرفیت‌های استان آبان‌ماه سال‌جاری در کرج برگزار می‌شود.

    وی افزود:  بیش از 3 هزار و 500 واحد دارای پروانه در استان البرز وجود دارد که معرفی ظرفیت‌های تولیدی آنها مغفول مانده است.

    فرشی با اشاره به اینکه نمایشگاه استانی مذکور، گامی موثر برای عرضه ظرفیت‌های مغفول مانده صنایع کوچک و متوسط استان البرز است، تصریح کرد: 10 درصد از واحدهای نمونه صنعتی و صادراتی کشور در استان البرز فعالیت دارند و بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان البرز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های صنایع کوچک و متوسط استان البرز است.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش تهدیدات و اعمال تحریم‌های دشمن علیه کشورمان، ضروری است تولیدکنندگان داخل با تلاش و جدیت مضاعف و مردم کشورمان نیز با استفاده و حمایت از کالای ایرانی شرایطی فراهم آورند تا از این وضعیت عبور کرده و سربلند بیرون بیاییم.

    وی با یادآوری رونمایی پوستر نمایشگاه، گفت: با حضور استاندار البرز در نشست مشترک فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال البرز در شهرک صنعتی اشتهارد، رونمایی از پوستر بزرگترین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنایع کوچک و متوسط استان البرز انجام شد.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه های موقت گلستان شهر کرج از تارخ 26 الی 29 آبانماه 97 برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط میان واحدهای تولیدی، صادراتی و خریداران خارجی، جذب سرمایه‌گذار خارجی، معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی و صادراتی استان البرز، کمک به بازاریابی و معرفی بازارهای صادراتی‌کشورهای همسایه از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت