افتتاح همزمان سه نمایشگاه تاسیسات، کاشی سرامیک و قهوه در شیراز

عصر نمایشگاه- پانزدهمین نمایشگاه تأسیسات سرمایش و گرمایش و پانزدهمین نمایشگاه کاشی، سرامیک و سنگ های تزئینی به همراه دومین نمایشگاه تخصصی قهوه و صنایع وابسته با حضور برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی و فعالان این عرصه و جمعی از مسئولان استان عصر روز گذشته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

افتتاح همزمان سه نمایشگاه تاسیسات، کاشی سرامیک و قهوه در شیراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از برگزاری همزمان این سه نمایشگاه خبر داد و گفت: پانزدهمین نمایشگاه کاشی ، سرامیک و سنگ های تزئینی و پانزدهمین نمایشگاه تأسیسات سرمایش و گرمایش در سالن حافظ به متراژ 6000 متر مربع و با حضور بیش از 40 شرکت برتر این صنایع برگزار می گردد.
    وی همچنین زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این بخش را تولیدات داخلی و خارجی انواع سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های سرمایش و گرمایش، دیگ های بخار، سیستم های تصفیه آب، اسپلیت، چیلر، فن کوئل، سیستم های تابشی و تولیدات کاشی و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، سنگ های تزئینی و نما ساختمان برشمرد.
    موسوی افزود: همزمان با این دو نمایشگاه برای دومین سال پیاپی نمایشگاه تخصصی قهوه و صنایع وابسته در دو سالن سرو و بهار در مساحتی بالغ بر 4000 مترمربع با حضور 23شرکت از سراسر نقاط کشور و نمایندگان برندهای خارجی برگزار می گردد.
    وی تشریح کرد حدود 80 درصد از مشارکت کنندگان این بخش نمایشگاه از استان فارس و مابقی از تهران، اصفهان و اهواز می باشند و به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود از جمله صنایع قهوه ساز و وابسته به محصول قهوه، انواع قهوه و مشتقات آن، انواع بسته بندی و ماشین آلات مربوطه به این محصول می پردازند.
    مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس با اشاره به شرایط اقتصادی موجود کشور و تحریم های ناجوانمردانه اعمال شده بر صنایع مختلف گفت خوشبختانه این تحریم ها نتوانسته تاثیری بر اراده صنعت و تولید کشور بگذارد و این نمایشگاه ها با وجود نوسانات بسیار بازار توانستند با همت تولید کنندگان و حمایت برگزار کنندگان به فعالیت خود ادامه داده و قدرت و اراده صنعتگران داخلی را با وجود تحریم های ظالمانه نشان دهند.
    موسوی همچنین از برگزاری بیش از 9همایش و کارگاه آموزشی در زمینه های مختلف با برترین اساتید ملی و بین المللی در طول روزهای برگزاری این نمایشگاه ها خبر داد و افزود تمامی علاقه‌مندان، کارشناسان ، متخصصان و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه مورخ 25 آبان ماه آبان 1397 همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت