هفدهمین نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، روز سه شنبه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان گشایش یافت.

هفدهمین نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع با حضور 76 شرکت معتبر از استان های اصفهان، تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی و نمایندگان فروش کشورهای فرانسه و آلمان برپا شده است.
    در این نمایشگاه، کالاها و خدمات حوزه تجهیزات و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع، لوازم، خدمات و صنایع تاسیساتی، لوله، اتصالات و تجهیزات برقی و الکترونیکی وابسته به نمایش گذاشته شده است.
    هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ های تخصصی در سطح کشور به شمار می ‌رود.
    این نمایشگاه شرایطی فراهم آورده است تا تولیدکنندگان گرد هم آیند و آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و محصولات خود در عرصه تهویه هوا، مُبدل‌ های حرارتی، تجهیزات سرمایشی، یخچال ‌ها و آب‌ گرم‌ کن‌ ها را به نمایش بگذارند.
    اغلب بازدیدکنندگان، فعالان داخلی و بین‌ المللی این عرصه اعم از معماران، مهندسان عمران، عمده‌ فروشان و خرده‌ فروشانی هستند که برای دستیابی به آخرین نوآوری‌ ها و پیشرفت ها در این صنعت، از این نمایشگاه بازدید می‌ کنند.
    نمایشگاه مزبور بهترین بستر برای توسعه روابط تجاری، برقراری روابط جدید و حفظ روابط گذشته محسوب می شود.
    برگزاری دوره‌ های گذشته این نمایشگاه به مذاکرات و عقد قراردادهای بسیاری منجر شده است و شرکت ‌های فعال توانسته اند مشتریان ویژه‌ ای برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.
    تنوع زیر حوزه ها و مراجعه بسیاری از فعالان این عرصه، اعتبار ویژه ای به نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان بخشیده است.
    این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 روزهای 29 آبان تا دوم آذر در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برای بازدید عموم دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت