بزرگ‌ترین نمایشگاه پرندگان شکاری و شکار جهان در ریاض

عصر نمایشگاه- ریاض پایتخت کشور سعودی برای آغاز به‌کار نمایشگاه پرندگان شکاری و شکار که توسط باشگاه پرندگان شکاری این کشور برپا شده، آماده می‌شود.

بزرگ‌ترین نمایشگاه پرندگان شکاری و شکار جهان در ریاض
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از الشرق الاوسط، این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمونه در نوع خود محسوب می‌شود که به قصد تشویق و حمایت از علاقه‌مندان به پرندگان شکاری، شکار و حفاظت از این میراث فرهنگی برپا می‌شود.
    زمان برگزاری نمایشگاه 4 تا 8 دسامبر آینده است.
    در این نمایشگاه 250 عرضه‌کننده و شرکت کننده محلی، خلیجی و خارجی حضور خواهند داشت که محصولات خود را عرضه می‌کنند.

    همچنین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه امکانات خود در زمینه سفرهای شکار، نگهداری پرندگان شکاری، خدمات دامپزشکی و دارویی، سوارکاری و حفظ میراث فرهنگی، فنون و صنایع دستی، سلاح و زیورآلات شکار را به نمایش می‌گذارند.
    فعالیت‌های این نمایشگاه شامل برنامه‌های بسیار متعدد و جزئیات مربوط به این سرگرمی ریشه‌دار خواهد به گونه‌ای که به تجربه‌ای کامل بدل می‌شود همان‌طور که در طول تاریخ اتفاق می‌افتاد.
    نمایشگاه همچنین فعالیت‌های متنوعی در زمینه شکار با پرندگان، سوارکاری، حفاظت از محیط زیست پایدار، مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی، حراج و نمایشگاه‌های هنری برگزار می‌کند که پیش‌بینی می‌شود افراد زیادی از تشنگان شناخت پرندگان و راه‌های شکار از این نمایشگاه دیدن کنند.
    در اولین دوره این نمایشگاه برنامه‌های متنوعی برای کودکان نیز تدارک دیده شده‌است، مانند کارگاه و بازی‌هایی که می‌توانند سطح آگاهی زیست‌محیطی کودکان را بالا ببرند و آنها را به هدف نمایشگاه که آشنایی با میراث و سنن تاریخی و حفظ آنها و بارور ساختن آن دراندیشه جوانان وطن است، پیوند دهد. فعالیت‌های این نمایشگاه می‌تواند تصویری از تاریخ جزیره عرب با آمیختن میراث با اجرایی کاملاً مدرن ترسیم کند.
    نمایشگاه بیانگر میزان توجه حکومت به این نوع میراث و نهادینه کردن مفاهیم زیست محطیی، فرهنگی و اقتصادی آن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت