سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در شهر آفتاب افتتاح شد

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸) امروز پنجشنبه ۲۲ آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در شهر آفتاب افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،  سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2018) با حضور حسن بیگی سرپرست استانداری تهران،عباس قبادی معاون وزیر صنعت و معدن، محمد امامی امین معاون  استانداری تهران، نعمت الله ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه تهران، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و اعضای اتاق بازرگانی کشور های حاضر در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افتتاح شد.

    محمد رئوف قادری مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب در حاشیه مراسم افتتاحیه سومین دوره نمایشگاه‌های توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران گفت: توانمندی‌های مالی برای تأمین کالا و صادرات به کشورهای جهان به ویژه کشورهای همسایه یکی از دغدغه‌های اصلی صادرکنندکان است.

    وی افزود: با توانمند شدن صادرکنندگان بدون شک یکی از مشکلات حوزه تولید به ویژه برندینگ حل خواهد شد.

    رئوف قادری تصریح کرد: یکی از مشکلات گذشته تا کنون تجار ایرانی در عرصه جهانی نبود برند برای کالاهای ایرانی است که این امر در سال‌های گذشته بیشتر مورد توجه مسئولان و تجار قرار گرفته است.
    قادری تأکید کرد: امروز در نمایشگاه شهر آفتاب شاهد حضور تجار و مقامات تجاری خارجی هستیم که خواهان گفتگو با تولیدکنندگان و طرف ایرانی هستند.

    وی با اشاره به نزدیکی تاریخی با کشورهایی همچون عراق و اقلیم کردستان گفت: بسیاری از تجار عراقی علاقه‌مند به واردات اجناس ایرانی هستند، اما متأسفانه اکنون بسیاری از اجناس متفرقه در این کشور به چشم می‌خورد.

    رئوف قادری ادامه داد: شهر آفتاب قصد دارد تا با هدف کم کردن ترافیک‌های سنگین تهران، دسترسی آسان‌تر را در شهر آفتاب و مرکزی مناسب برای حضور تجار خارجی و بهره‌مندی بهینه از سرمایه‌های خارجی ایجاد کند.

    وی افزود: تهران تنها پایتخت سیاسی کشور نیست، بلکه پایتخت اقتصادی نیز هست و در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های بیشتری برای توسعه صادرات و رشد اقتصادی در تهران صورت گیرد.مبادله اقتصادی، فنی و تجاری بخشی از حیات کشور است و خوشبختانه بخشی از این نمایشگاه برای اولین بار در بخش آی تی 10 شرکت وجود دارد که این شرکت‌ها همگی جزو شرکت‌های مطرح منطقه هستند.

    رئوف قادری با اشاره به اینکه ایران هاب منطقه است، گفت: به علت وجود مزیت ارتباط‌های دریایی، خشکی و تسهیلات تجاری علاوه بر مزیت‌های فیزیکی، می‌توان با تقویت روابط سیاسی با سایر کشورها می‌توان به توسعه صادرات در منطقه امید زیادی داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت