هانس برودر مدیر اجرایی شرکت غرفه سازی OCTANORM:

جایزه ی غرفه های نمایشگاهی، قدردانی از برترین های غرفه سازی

عصر نمایشگاه-مراسم اهدای جایزه ی غرفه های برتر نمایشگاهی همزمان با نمایشگاه صنعت نمایشگاه و رویداد انگلستان برای قدردانی از تجربیات و طراحی های غرفه های نمایشگاهی ، بدون در نظر گرفتن نوع نمایشگاه ، مشتری و یا مکان نمایشگاه برگزار خواهد شد. این رویداد در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۷ و در روز پایانی نمایشگاه توسط بزرگترین رسانه تخصصی صنعت نمایشگاه و رویداد جهان (Mash Media Group) برگزارمی شود.

جایزه ی غرفه های نمایشگاهی، قدردانی از برترین های غرفه سازی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه مراسم اهدای جایزه ی غرفه های برتر نمایشگاهی همزمان با نمایشگاه صنعت نمایشگاه و رویداد انگلستان برای قدردانی از تجربیات و طراحی های غرفه های نمایشگاهی ، بدون در نظر گرفتن نوع نمایشگاه ، مشتری و یا مکان نمایشگاه برگزار خواهد شد. این رویداد در تاریخ  9 اسفند 1397 و در روز پایانی نمایشگاه توسط بزرگترین رسانه تخصصی صنعت نمایشگاه و رویداد جهان Mash Media) Group) برگزارمی شود.
    به این بهانه مجله exhibitionworld گفتگویی با هانس برودر،مدیر اجرایی بخش بین الملل شرکت OCTANORM، درخصوص آینده غرفه سازی انجام داده است که در شماره 33 نشریه نمایشگاه نیز چاپ شد. در ادامه این گفتگو را می خوانیم.

    چه انتظار و تصوری از طراحی غرفه های نمایشگاهی در پنج سال آینده دارید ؟
    در واقع انتظار تغییرات قابل توجهی در طراحیهای غرفه های نمایشگاهی در پنج سال اینده ندارم .به کارگیری پارچه همچنان متداول خواهد بود .طرحهای LED در موارد بسیار زیادی استفاده خواهد شد .روشنایی به کار برده شده بر روی اجزاء(و تبلیغات روی دیوارها ) به همین شکل خواهدبود .غرفه های دو طبقه محبوبیت کمتری خواهند داشت ، چون فضای نمایشگاهی بیشتری در دسترس خواهد بود، و کارکردن در غرفه های دو طبقه خیلی خوش ایند نیست .
    ایا  نمایشگاهها در مقایسه با دیگر روشهای بازاریابی ،شرایط موثری که درخور نمایشگاه است ، خواهند داشت ؟
    به نظر من نمایشگاه درمقایسه با دیگر روشهای بازاریابی از سطح بسیار بالاتری برخوردار است .نمایشگاه روشی بسیار عالی در ارایه ی محصولات جدید وپیداکردن مشتریان جدید است .ومشتریان قبلی را متقاعد می کند که تولید کننده و  یا تهیه کننده ی مناسبی را انتخاب کرده اند .اگر شرکت کنندگان در نمایشگاه به طور جدی حضور داشته باشند ، معلوم است که با دقت تمام اماده حضور در نمایشگاه شده اند و کارمندان اموزش دیده اند که به بهترین نحوی پذیرای بازدیدکنندگان در غرفه باشند ،وهمینطور ارتباطهای به وجودامده بعد از انجام نمایشگاه به طور موثری پیگیری خواهند شد .
    اگرمی توانستید  یک مورد را در دنیای نمایشگاهی تغییر دهید ،چه چیزی را تغییر می دادید ؟
    به نظر من بازدید از نمایشگاه باید برای بازدید کننده بسیار هیجان انگیز باشد ،وبه خصوص انجام این کار وظیفه ی برگزارکننده است .در سالن های نمایشگاه باید تعامل بیشتری با بازدید کننده وجود داشته باشد .باید شرکت در یک نمایشگاه برای بازدیدکننده هیجان انگیز باشد .

    ایا اندازه ی غرفه اهمیت دارد ؟

    اندازه ی غرفه خیلی مهم نیست . بیشتر بستگی به این دارد که غرفه دار چه تجهیزاتی در غرفه خواهد داشت . کارایی کارمندان غرفه بسیار اهمیت دارد .

    به نظر شما در حال حاضر بزرگترین چالش طراحی وساخت غرفه های نمایشگاهی چیست ؟

    از نظر من بزرگترین چالشی که بر سر راه طراحی وساخت غرفه های نمایشگاهی وجود دارد ، قوانین  دست وپاگیر ی است که از طرف صاحبان سالنهای نمایشگاهی ، دولت وبرگزارکنندگان روز به روز سختتر می شود .

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت