آغاز رویداد تخصصی صنعت نمایشگاهی در پایان این هفته

عصر نمایشگاه- دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی ایران در تاریخ ۲ الی ۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

آغاز رویداد تخصصی صنعت نمایشگاهی در پایان این هفته
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه محمد جواد قنبری معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و دبیر اجرایی دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی ایران در این ارتباط گفت: ویژگی خاص این نمایشگاه این است که به صنعت نمایشگاهی خواهد پرداخت و نقاط ضعف و قوت خود را بررسی خواهد کرد. از طرفی اسفند ماه نیز چون تقریبا سایت های نمایشگاهی و فعالین این صنعت آخرین دوره رویداد های خود را دارند این نمایشگاه فرصت خوبی را برای گردهمایی همه فعالین صنعت نمایشگاهی ایجاد می کند.
    وی ادامه داد: نمایشگاه امسال نیز افزایش خوبی از حیث حضور فعالین این صنعت داشته و ما علاوه بر افتتاح این نمایشگاه در روز پنچ شنبه دوم اسفند ماه در روز چهارم اسفند ماه کنفرانسی را خواهیم داشت که  با حضور مقامات عالی رتبه و  فعالین و تصمیم گیران در صنعت نمایشگاهی برگزار خواهد شد. همچنین بحث شورای صنعت نمایشگاهی را خواهیم داشت که در روز کنفرانس به آن پرداخته خواهد شد و از نظام نامه ای که برای شواری صنعت نمایشگاهی کشور شکل گرفته است رونمایی خواهد شد. هچنین چندین پنل تخصصی را در روز چهارم اسفند ماه، همزمان با این کنفرانس  شاهد خواهیم بود که به چالش های پیش روی صنعت نمایشگاهی خواهند پرداخت و در یکی از این پنل ها رایزنان بازرگانی ایران در خارج از کشور موضوع چگونگی توسعه همکاری های نمایشگاهی در خارج از کشور را مورد بررسی جدی و نزدیک قرار خواهند داد.

    قنبری افزود: امیدواریم در جمع بندی این نمایشگاه در پایان چهار روز بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم که برای جامعه صنعت نمایشگاهی کشور و درجهت تقویت استاندارد های صنعت نمایشگاهی مفید واقع شود.

    علی مرادی رئیس هئیت مدیره جدید انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی نیز در این باره گفت: دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی ایران با همکاری مستقیم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، سازمان توسعه تجارت و انجمن ها و تشکل های صنعت نمایشگاهی برگزار می شود که در واقع فرصتی است برای گردهمایی و هم اندیشی و هم افزایی در جهت توسعه صنعت نمایشگاهی و یافتن راهکارهای جدید برای چشم انداز سال آتی صنعت نمایشگاهی کشور. هرچند که فعالیت های نمایشگاهی هنوز به عنوان صنعت شناخته نمی شود ولی همه دست اندرکاران و فعالین به گونه ای در تلاش هستیم بتوانیم در به رسمیت شناختن قانونی این فعالیت ها به عنوان صنعت حرکت کنیم. این نمایشگاه نیز در یافتن طرف های تجاری جدید در صنایع مختلفی مانند بیمه، حمل ونقل ، هتلداری و صنایع دیگر برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از نمایشگاه مفید خواهد بود که امیدواریم با حمایت رسانه ها نمایشگاه پرمخاطب و خوبی را شاهد باشیم.


    دکتر جلالی مدیر عامل شرکت نمانگر نیز در ارتباط با دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی ایران گفت: صنعت نمایشگاهی که به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی و اطلاع رسانی برای هر صنعتی است، حتما خود نیز نیاز به استفاده از این ابزار دارد و به همین دلیل نمایشگاه صنعت نمایشگاهی مهمترین رویدادی است که می تواند به معرفی و تبیین جایگاه تاثیر گذار صنعت نمایشگاهی در کشور منجر شود. به همین دلیل به نظر من کمبود بسیار بزرگ رویداد تخصصی صنعت نمایشگاهی با برگزاری این رویداد جبران شده و امیدوار هستیم امسال هم بسیار پررونق و باشکوه برگزار شود.

    شایان ذکر است دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی ایران در تاریخ 2 الی 5 اسفند ماه 1397 در سالن 5 نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور59 شرکت فعال در صنعت نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت