مدیر بازاریابی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی:

نمایشگاه صنعت نمایشگاهی، محل نمایش کارکردهای اساسی این صنعت است

عصر نمایشگاه- مدیر بازاریابی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و عضو ستاد اجرایی دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی ایران گفت: این نمایشگاه محل عرضه و نمایش توانمندی ها و کارکردهای اساسی صنعت نمایشگاهی است.

نمایشگاه صنعت نمایشگاهی، محل نمایش کارکردهای اساسی این صنعت است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه عباس برهانی مدیر بازاریابی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و عضو ستاد اجرایی دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی ایران در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه گفت: تعبیری در صنعت نمایشگاهی وجود دارد مبنی بر اینکه قدرت یک صنعت را باید در نمایشگاه تخصصی آن صنعت دید. به طور مثال اگر ما می بینیم نمایشگاه صنعت ساختمان یا نمایشگاه نفت و گاز نمایشگاه های قدرتمندی در کشور هستند این نشان دهنده توانمندی این صنایع در کشور است. واقعیت امر نیز همین است و ما در حوزه های مختلف که ارزیابی می کنیم مصداق این مورد را می بینیم.
    بنابراین صنعت نمایشگاهی که ما متولی آن هستیم از این قاعده مستثنی نیست. ما مدعی هستیم زیر ساخت توسعه تجارت و شتاب دهنده تولید و اقتصاد نمایشگاه است. بنابراین ما باید بتوانیم قابلیت و توانمندی نمایشگاه را عرضه کنیم تا بتوانیم مدعی چنین قدرت وکارکردهایی برای آن باشیم. این نمایشگاه می تواند محل عرضه و نمایش این توانمندی ها و کارکرد ها باشد.
    وی ادمه داد : در هر نمایشگاه بخشی از مبادلات و مذاکراتی که بر اساس اهداف هر یک از غرفه داران شکل می گیرد بین خود مشارکت کنندگان در نمایشگاه است. خوشبختانه در این نمایشگاه تمامی دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی هم به عنوان غرفه دار و هم به عنوان بازدید کننده حضور دارند و طبق آماری که داریم شرکت کنندگان این نمایشگاه 40 درصد سایت های نمایشگاهی هستند، حدود 40 درصد برگزارکنندگان نمایشگاه و مابقی غرفه سازان و ارائه کنندگان خدمات نمایشگاهی هستند.
    برهانی افزود : به نظر من این رویداد به طور کلی اتفاق بسیار خوبی است مضاف بر این که در این نمایشگاه چند رونمایی در حوزه غرفه سازی و اپلیکیشن های نمایشگاهی خواهیم داشت و در کنار نمایشگاه نیز دوجشنواره، شامل دومین جشنواره پوسترهای نمایشگاهی و اولین دوره جشنواره وب و اپلیکیشن های نمایشگاهی را خواهیم داشت که مجموعا اتفاقات خوبی را برای صنعت نمایشگاهی رقم خواهد زد.
    شایان ذکر است دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی ایران در تاریخ 2 الی 5 اسفند ماه 1397 در سالن 5 نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور59 شرکت فعال در صنعت نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت