مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران مطرح کرد

رصد مشکلات احتمالی مجموعه شهر آفتاب توسط گروه های ستادی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از رصد مشکلات و نواقص احتمالی مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب توسط گروه های ستادی و مستقر در مجموعه خبر داد و تاکید کرد: با بررسی های کارشناسی مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.

رصد مشکلات احتمالی مجموعه شهر آفتاب توسط گروه های ستادی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شهرنوشت ،عیسی علیزاده با بیان این مطلب افزود: باید فاز اول مجموعه شهر آفتاب به بهره برداری می رسید تا نواقص و مسکلات احتمالی آن مشخص می شد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر زیرساخت های شهر آفتاب مانند آب، برق، زیرساخت های بهداشتی و خدماتی آن تکمیل شده است، ادامه داد: حتی اگر این زیرساخت ها نیز مشکلاتی داشته باشد تا زمانی که میزان ورود و خروج تعداد بازدید کنندگان این مجموعه بررسی نشود تا زیرساخت ها متناسب با بیشترین حجم ورود و خروج بازدید کنندگان ارائه شود؛ ایرادها وجود خواهد داشت.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به اینکه شهروندان به خاطر دارند اولین مجموعه نمایشگاه های تهران که در خیابان سئول قرار دارد، نیز در ابتدا مشکلاتی داشت و به مرور تکمیل شد؛ ادامه داد: خوشبختانه مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب قابلیت گسترش فضا و زیرساخت های مورد نیاز را دارد. این مجموعه به دلیل فضای گسترده و باز بودن آن و دسترسی آسان مخاطبان شهرستانی به این مجموعه مزیت های زیادی به نسبت فضاهایی که در گذشته نمایشگاه های بین المللی در آن برگزار می شد؛ دارد.

    به گفته علیزاده؛ قبلا یک شهرستانی که برای شرکت در نمایشگاه های مختلف به تهران می آمد؛ برای دسترسی به  بزرگراه شهیدچمران دچار مشکل می شد. این در حالی است که اکنون ورود و خروج نمایشگاه به مراتب آسان تر شده است.

    وی با بیان اینکه اکنون مجموعه مدیریت شهری به ویژه معاونت خدمات شهری بیشتر به دنبال رفع ایرادات احتمالی مجموعه شهر آفتاب است؛ بیان کرد: طی این ایام هر شب ساعت 9 با اعضای معاونت خدمات شهری و دست اندرکاران وزارت ارشاد جلسه ستادی برگزار کرده ایم. همچنین  تمامی مشکلاتی که در هنگام روز و ساعات بازدید امکان دارد در مجموعه وجود داشته باشد، توسط یک گروه ستادی جمع آوری می شود و در جلسات شبانه برای حل این مشکلات برنامه ریزی می شود.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی با بیان اینکه مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب همچنان نیازمند توجه به دو مساله مهم است؛ یادآور شد:  اولین مساله بحث تبلیغات درون مجموعه است که نیاز به کار دارد. مساله بعدی استفاده از المان های شهری در این مجموعه نمایشگاهی است.

    وی تاکید کرد: باید المان های ثابتی برای این مجموعه در نظر گرفته شود که برای تمامی نمایشگاه ها موضوعیت داشته باشد. درحال حاضر المان های به کار رفته در این مجموعه مختص به نمایشگاه کتاب است. به نظر بنده این مسائل در برپایی نمایشگاه های بعدی درست می شود.

    عیسی علیزاده درباره اجرای فازهای بعدی مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب  و استفاده از المان های معماری ایرانی- اسلامی در این فازها نیز توضیح داد: درباره برنامه های سازمان  در خصوص بحث زیباسازی فازهای بعدی این مجموعه نیز باید به این نکته اشاره کنم اکنون کارشناسان در حال انجام کارهای مطالعاتی هستند که تا پایان سال بتوانیم نقشه المان های زیباسازی فازهای بعدی را تدوین و اجرا کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت