نمایشگاه بزرگ کتاب استان مازندران برپا شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بزرگ کتاب استان مازندران با بیش از دو هزار عنوان کتاب در بابلسر برپا شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب استان مازندران برپا شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در افزایش مهارت‌های علمی و اجتماعی دارد اما این روزها متاسفانه به دلیل نبود راه‌های دسترسی آسان برای تهیه کتاب‌های مورد نیاز و مشکلات اقتصادی در جامعه فاصله معناداری میان اقشار مختلف مردم با کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.

    یکی از راه‌هایی که می‌تواند در پیوند میان کتاب و کتابخوان اثرگذار باشد برپایی نمایشگاه‌های متعدد در فصول مختلف سال در شهرهای مختلف کشور بوده که نقش به‌سزایی در افزایش سرانه کتابخوانی دارد.

    همزمان با طلیعه دهه پنجم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران با بیش از دو هزار عنوان کتاب در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) بابلسر برپا شد.

    قدرت‌الله یوسفی رئیس اداره ارشاد بابلسر در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در طلیعه دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه ولادت با سعادت صدیقه کبری حضرت زهرای مرضیه(س)، روز مادر و هفته زن در بابلسر برپا شده است.

    وی افزود: آئین افتتاح رسمی نمایشگاه بزرگ کتاب در تاریخ ششم اسفندماه امسال با حضور ناشرین برتر کشور و تشویق مردم به خرید، مطالعه کتاب و دسترسی آسان برای اهالی کتاب و فرهنگ دوستان برپا شد.

    رئیس اداره ارشاد بابلسر ادامه داد: در این نمایشگاه 2 هزار عنوان کتاب از 200 ناشر برتر کشور در زمینه‌های علمی، تاریخی، فرهنگی، روانشناسی، کودک، نوجوان، مذهبی، قرآنی، کمک آموزشی، داستان، رمان، دفاع مقدس، پزشکی، زبان، فلسفه و ادبیات ارائه شده است.

    یوسفی گفت: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با 20 تا 50 درصد تخفیف همه روزه تا تاریخ 15 اسفندماه جاری از ساعت 9 صبح تا 7 عصر برای آحاد مردم شریف، دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، شهرداری، شورای شهر بابلسر و پدافند هوایی شهید ظرافتی در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) اداره ارشاد شهرستان بابلسر برگزار و در پایان به 100 نفر از افرادی که بیشترین خرید را داشته باشند جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت