نشان سازماندهی برتر به پاویون ایران در نمایشگاه ازبکستان اعطا شد

عصر نمایشگاه- مدیر نمایشگاه های خارجی شرکت سهامی نمایشگاه ها، از اعطای نشان سازماندهی برتر به پاویون رسمی شرکت سهامی نمایشگاههای ایران در نمایشگاه «ازبیلد تاشکند» خبر داد.

نشان سازماندهی برتر به پاویون ایران در نمایشگاه ازبکستان اعطا شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، «محمدرضا علوی» افزود: ایران به علت تعامل با طرف ازبکستانی در برپایی پاویون و شیوه مشارکت، نشان برترین سازماندهی و مشارکت را در بین 26 کشور حاضر در ‌نمایشگاه دریافت کرد.
    وی ادامه داد: برای نخستین بار است که ایران در قالب پاویون رسمی در نمایشگاه ازبکستان حضور یافته است و کمتر پیش می آید که نشان برتر ارگانایزر به برگزارکنندگان‌ نمایشگاههای برون مرزی، تعلق گیرد.
    علوی در ادامه، از امضای تفاهمنامه ای با شرکت برگزارکننده نمایشگاهی ازبکستان خبر داد و گفت: این تفاهمنامه با امضای سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ایران و نماینده اکسپو سنتر تاشکند به امضا رسید که تسهیل کننده امور نمایشگاهی بین دو کشور است.
    بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، از هشتم تا دهم اسفند، در اوز اکسپو سنتر شهر تاشکند ازبکستان از سوی شرکت نمایشگاهی بین‌المللی «Iteca Exhibitions» برگزار شد.
    در این نمایشگاه، 251 شرکت از 26 کشور جهان از جمله ایران، اتریش، آذربایجان، بلاروس، آلمان، یونان، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا، قزاقستان، کره جنوبی، چین، قرقیزستان، امارات متحده عربی، لهستان، پرتغال، روسیه، آمریکا، ترکیه، اوکراین، سوئیس و ازبکستان شرکت کردند.
    این نمایشگاه، شامل غرفه های «داخل ساختمان و طراحی»، «در و پنجره»، «سرامیک و سنگ های تزیینی»، «اموال غیرمنقول»، طراحی و معماری»، «تجهیزات»، «فناوری های ساختمانی» و دیگر بود.
    در نمایشگاه ساختمان ازبکستان، دیگر شرکت های بزرگ ایرانی مانند «سیمان بجنورد»، «کنارک»، «آذرخش»، «سیمان سبزوار»، «یاران بهار گلستان» نیز با تولیدات و خدمات ساختمانی خود شرکت کردند.
    به گزارش ایرنا، نمایشگاه صنعت ساختمان ازبکستان (UzBuild) در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود و رویداد اصلی سال در حوزه صنعت ساختمان در ازبکستان محسوب می شود.
    این نمایشگاه از نظر بزرگی، ترکیب و خاستگاه جغرافیایی غرفه داران، تعداد برندهای ارائه شده بی نظیر است و محصولات و خدمات نوآورانه در این نمایشگاه، معیاری در اجرای پروژه های ساختمان سازی می شوند.
    پاویون رسمی ایران امسال برای نخستین بار در این نمایشگاه برپا شده است و 9 شرکت تولیدی - صادراتی فعال در زمینه صادرات انواع سیمان و کلینکر، پروفایل فلزی و گالوانیزه، خدمات فنی و ساختمانی، انواع سنگ‌های ساختمانی، واش بتن و ساندویچ پنل توانمندی‌های صادراتی کشورمان را در قالب پاویون رسمی ایران در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت