برگزار کننده نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی:

نمایشگاه امسال از لحاظ کمی و کیفی رشد خواهد داشت

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت آوا پیک تحریر ایران و برگزارکننده ششمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی در نشست خبری این رویداد گفت: ما امسال با تمام توان و کمک تمام فعالان این صنف برای برگزاری یک نمایشگاه آبرومند تلاش کرده ایم و نمایشگاه امسال از لحاظ کمی و کیفی متفاوت خواهد بود.

نمایشگاه امسال از لحاظ کمی و کیفی رشد خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه نشست خبری ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی،اداری، بایگانی، هنری ، آموزشی و کمک آموزشی و دفاتر، با حضور محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، مجید اکبری برگزار کننده این نمایشگاه، غضنفری رئیس مجمع واردکنندگان نوشت‌افزار کشور و هاشم الهی عضو هیئت‌ مدیره انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور برگزار و ابعاد برگزاری این رویداد تشریح شد.

    مجید اکبری مدیرعامل شرکت آوا پیک تحریر ایران و برگزارکننده نمایشگاه  دراین نشست گفت: نمایشگاه امسال در تاریخ  11تیر  لغایت14  تیر ماه از ساعت 10 تا 18 در فضای سرپوشیده ای به مساحت 14 هزار مترمربع در 2 سالن در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار می شود.

    اکبری اظهارداشت: در این دوره از نمایشگاه شاخه های مرتبط به صنعت نوشت افزار مانند محصولات تحریر، انواع دفاتر، تجهیزات مهندسی، انواع چسب، هدایای تبلیغاتی، لوازم اداری بایگانی، بازی های فکری کودک، نوجوان و سرگرمی، کیف، کوله و چمدان و شرکت های دانش بنیان مرتبط شرکت خواهند کرد.

    مدیرعامل شرکت آوا پیک تحریر ایران با بیان اینکه در این نمایشگاه  بیش از 100 شرکت کننده حضور خواهند داشت افزود: این میزان نسبت به سال گذشته 20 تا 30 درصد افزایش یافته که امیدواریم تا آخرین زمان ثبت نام بر تعداد آنها افزوده شود.
    وی در پاسخ به سوال خبرنگار عصر نمایشگاه در ارتباط با حضور شرکت کنندگان خارجی افزود: ما برای بازاریابی این نمایشگاه در تمام نمایشگاه های مهم این صنعت در دنیا به عنوان غرفه دار حضور پیدا می کنیم و حتی امسال شرکت کننده خارجی نیز در نمایشگاه خواهیم داشت.

    وی همچنین از برگزاری کلاس های اموزشی مختلف در طول برگزاری نمایشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا در این دوره ها راه حل های مناسب برای رفع مشکلات این صنعت در بخش صادرات و واردات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

    اکبری ارایه آخرین توانمندی ها و فناوری های روز صنعت نوشت افزار، توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه ای، انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار، صادرات محصولات تولیدی ایران، ایجاد ارتباط بین فعالان صنایع و تجار و شناسایی بازار جدید را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

    وی مدیران و مسئولان خرید سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی، مدیرن مراکز و فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های نوشت افزار، مدیران فرهنگی کشور، استادان دانشگاه، دانشجویان هنر، طراحی صنعتی و معماری، عمده فروش ها، واسطه های فروش، شرکت های تبلیغاتی و مراکز چاپ و بسته بندی را از جمله مخاطبان این نمایشگاه عنوان کرد.

    اکبری  پیش بینی کرد روزانه بیش از سه هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کنند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت