تهران میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری از سوم تا ششم خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

تهران میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از صدا و سیما ، در نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری بیش از 140 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی جدیدترین و نوین ترین صنایع، دستگاه ها ، ماشین آلات و دیگر دستاورد ها و تولیدات خود در حوزه مدیریت شهری و خدمات شهری رو ارائه خواهند کرد.

    این نمایشگاه در فضائی بالغ بر 12 هزار متر مربع در سالن های 8-9-10-11 و فضای باز نمایشگاهی برگزار می شود و در کنار شرکت های داخلی،شرکت هائی از کشورهای هلند، سوئد، آلمان،هند، اتریش، چین، ترکیه و ژاپن حضور و مشارکت دارند.

    در پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری همچنین بسیاری از شهرداران و اعضای شورای شهرها، مدیران سازمان ها، مهندسان، مشاوران، شرکت ها و دیگر فعالان حوزه شهری کشور گردهم می آیند تا ضمن تبادل دانش، فناوری و اطلاعات، زمینه بکارگیری نوین ترین روش های توسعه همه جانبه شهری را فراهم کنند.

    این نمایشگاه فرصتی فراهم می آورد تا شهرداری ها و سازمان های مرتبط با حوزه شهری، طرح ها و پروژه های بزرگ و کوچک سرمایه گذاری خود را برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارائه کنند.

    به روز رسانی شهرها و کمک به ارتقای مدیریت شهری،ایجاد بستری مناسب برای ارائه و فروش تولیدات ملی به سازمان ها و مصرف کنندگان حوزه مدیریت شهری، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری نوین،ارائه الگوهای مدیریت شهری، حضور تولید کنندگان خارجی برای انتقال فناوری روز دنیا و انتقال دانش به تولید کنندگان داخلی، مهمترین اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری است.

    ادریس مازندرانی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بینالمللی جامع مدیریت شهری گفت:در این نمایشگاه علاوه بر شهرداریها؛ دانشگاهها، پارکهای علم و فناوری، بنگاههای تولیدی و خدماتی مرتبط با موضوع مدیریت شهری از حمل و نقل تا عمران و توسعه شهری حضور دارند و تولیدات و خدمات خودشان را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

    وی افزود: در این نمایشگاه همچنین شرکتهای فعال در زمینه های حمل و نقل شهری، الکترونیک و فناوری اطلاعات، عمران و توسعه شهری، اقتصاد شهری و شیوه های تامین مالی پروژه، مبلمان شهری و فضای سبز، محیط زیست شهری، پسماند و خدمات شهری حضور دارند.

    رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در مورد برنامه های جانبی این نمایشگاه نیز اظهار داشت: کارگاه آموزشی «شیوه های تامین مالی پروژه» و «شهر هوشمند» از جمله برنامه هایی است که در طول برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد. پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری از 3 تا 5 خرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت