عرضه توانمندی‌های ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری با حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

عرضه توانمندی‌های ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه »به نقل از ایسنا، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس 2016) با حضور 250 شرکت داخلی و خارجی، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و سفیران کشورهای روسیه، بلاروس و یونان در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

    در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، مجید نجفیان دبیر این نمایشگاه با اشاره به 5 دوره برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری گفت: با برگزاری این نمایشگاه تلاش شد تا ادبیات جدیدی را در رویدادهای بین‌المللی ارائه دهیم.

    وی مذاکره با طرف‌های خارجی برای همکاری‌های بلندمدت در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و توسعه فناوری را از جمله رویکردهای نمایشگاه اینوتکس ذکر کرد و یادآور شد: بررسی عملکرد نشان می‌دهد که برگزاری این نمایشگاه روند رو به رشدی داشته است.

    وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه 82 شرکت فناور از 14 کشور دنیا حضور یافته‌اند ضمن آن که کشورهای یونان، روسیه و بلاروس نیز به صورت پاویون‌های اختصاصی در این دوره از نمایشگاه حاضر شده‌اند.

    دبیر پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری با تاکید بر این که 91 شرکت و موسسه ایرانی نیز در این دوره از نمایشگاه توانمندی‌های خود را عرضه کرده‌اند، اضافه کرد: از این رو از 170 شرکت به طور مستقیم برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

    وی درباره ایجاد نمایشگاه اختصاصی برای شرکت‌های دانش بنیان کشور کره جنوبی اظهار کرد: در نمایشگاه اختصاصی کره جنوبی 80 شرکت توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند که با احتساب این تعداد، مجموعا 250 شرکت در این رویداد علمی حضور یافته‌اند.

    نجفیان برگزاری نشست شبکه‌سازی نوآوری را از جمله رویدادهای این دوره از نمایشگاه نام برد و ادامه داد: در این نشست 14 صاحب نظر از 12 کشور دنیا حضور خواهند یافت تا آخرین یافته‌های خود را در این عرصه به اشتراک بگذارند.

    وی برگزاری سه نشست انتقال فناوری در حوزه‌های ICT، بیوتکنولوژی و نفت و گاز را از دیگر رویدادهای این دوره از نمایشگاه عنوان کرد و یادآور شد: علاوه بر آن نشست سیلیکون ایران با هدف شبکه‌سازی میان داوران داخلی با کارآوران خارجی برگزار خواهد شد.

    وی همچنین از ایجاد هماهنگی برای برگزاری 40 نشست تجاری در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

    به گزارش خبرنگار ایسنا، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری از امروز دوم خرداد ماه آغاز و تا 5 خرداد ماه ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت