مدیر گروه استارتآپهای نمایشگاهی عنوان کرد:

سامانه غرفه ساز صنعت نمایشگاهی را تحت شعاع خود قرار خواهد داد

عصر نمایشگاه- هومن مشایخی مدیر گروه استارتآپهای نمایشگاهی گفت: بدون شک رونمایی عمومی از سامانه غرفه ساز، کلیه کسب و کارهای مرتبط به صنعت نمایشگاهی را تحت شعاع خود قرار خواهد داد.

سامانه غرفه ساز صنعت نمایشگاهی را تحت شعاع خود قرار خواهد داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه هومن مشایخی یکی از جوانان خوش فکر در صنعت نمایشگاهی کشور است که در دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی کشور در اسفند ماه سال گذشته از چند استارت‌ آپ خود در حوزه صنعت نمایشگاهی رونمایی کرد و مورد استقبال بازدیدکنندگان و کارشناسان این حوزه قرار گرفت و موفق به کسب جایزه ایده های برتر در کنفرانس حاشیه ای این نمایشگاه نیز شد. برای آشنایی بیشتر با این ایده ها گفت گویی با ایشان در شماره 35 مجله نمایشگاه منتشر شد که در ادامه می خوانید.

    لطفا درباره سامانه هایی که اخیرا از آنها رونمایی کرده اید توضیحاتی بفرمایید.
    ما سه سامانه طراحی کرده ایم که هرکدام  یک سری از مشکلات و کمبود ها در صنعت نمایشگاهی را مرتفع می کند. اولی، سامانه هنر امن است که برای ساماندهی ارائه طرح در نظر گرفته شده است، در این سامانه شما میتوانید در صورت نیاز به طراح غرفه،‌از بین سی عضو محترم که دارای نمونه کار و تخصص لازم در حوزه طراحی غرفه میباشند جستجو کنید،‌ و یا اگر نیاز به طراح پوستردارید میتوانید با سرچ کردن این تخصص،‌ لیست افراد و یا شرکتهایی که در این زمینه فعالبت میکنند بیابید. ضمنا در صورتی که طراح یا مجموعه ارایه دهنده خدمات طراحی هستید میتوانید طرح خود را به صورت امن و رمز گذاری شده ارایه کنید و بیننده باید تحت شرایط کنترل شده و با درج رمز عبور و کلمه کاربری وارد سامانه شده و طرح نشانه گذاری شده خود را مشاهده کند، به این شکل بزرگترین معضل طراحان که مساله سواستفاده از طرح سایرین است حل خواهد شد، این سامانه در نشانی safeart.ir قابل استفاده می باشد.

    سامانه دوم غرفه بازار نام دارد که با رویکرد بازیافت صحیح و اصولی و همچنین افزایش کیفیت کالای ساخته شده توسط غرفه سازان فعالبت میکند.  معرفی خدمات وکالاهای نمایشگاهی مخصوصا بازیافت سازه های نمایشگاهی اصل اولیه فعالیت این سامانه است، غرفه سازان میتوانند علاوه بر اجناس مورد استفاده در غرفه سازی از قبیل نئوپان و پارکت، اقلامی از قبیل شیشه های مازاد، میز پذیرش و کانتر اطلاعات، باکسهای ساخته شده، ویترین، فلاورباکس و اقلام دیگری که در غرفه استفاده شده است، به جای دور ریختن و پرداخت هزینه بابت تخریب و انبارداری، با تعیین قیمت مناسب به فروش برسانند و همچنین پیمانکاران و ارایه دهندگان کالای نمایشگاهی میتوانند خدمات و کالای خود را آگهی نموده و یا نیازهای خود را اعلام نمایند تا سایرین اقدام به تهیه کالا و خدمات مورد نیاز ایشان نمایند بیش از یکصد و ده آگهی فعال در همین زمان در سامانه وجود دارد که موید کارامد بودن آن است،‌شما میتوانید در نشانی qorfebazar.com از خدمات این سامانه استفاده بفرمایید.

    سامانه سوم به نام غرفه ساز که در همه دستگاه های هوشمند اعم از تلفن همراه یا تبلت و رایانه قابل اجراست در اصل یک محیط فوق العاده ساده برای طراحی سه بعدی غرفه است. کاربری ان به این صورت است که خود مشارکت کننده یا طراح میتواند در مدت 20 دقیقه یا نیم ساعت کاری را که چهاریا پنج روز برای انجام آن زمان لازم است را به نتیجه نهایی برساند. به این صورت که ابعاد غرفه خود را وارد می کند. ارتفاع و محل دیوارها را نیز مشخص می کند و فضای کلی غرفه را می بیند. بعد از مشاهده فضای غرفه میتواند غرفه را در فضای سه بعدی بچرخاند و از زوایای مختلف ببیند و از منو موجود سازه هایی از قبیل میز اطلاعات، سردر، بخش پذیرایی انبار و ... را که نیاز دارد وارد غرفه کند و ضمن تغییر رنگ و چیدمان، با آزمودن هر یک به بهترین اتخاب دست پیدا کند. همزمان قیمت این سازه ها هم نشان داده می شود. یعنی اگر فرد می خواهد یک میز پذیرش را انتخاب کند با آگاهی از قیمت ها و هزینه ها این کار انجام می دهد. این سامانه در نشانی qorfesaz.com در دسترس است اما امکان استفاده از آن تنها برای افرادی است که دسترسی لازم را دارا هستند، استفاده آن برای عموم به زودی فراهم خواهد شد، بدون شک بعد از رونمایی عمومی، این سامانه کلیه کسب و کارهای مرتبط به صنعت نمایشگاهی را تحت شعاع خود قرار خواهد داد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت