از پوسترهجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی رونمایی شد

عصر نمایشگاه- مراسم رونمایی ازپوسترهجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور دکتر عزتی معاون امور نمایشگاهی ، حمید رضا آملی مدیر نمایشگاه های داخلی و محتشم امیری برگزارکننده نمایشگاه و جمعی از اصحاب رسانه در تالار اصفهان نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.

از پوسترهجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین الملی تهران عزتی معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران  در این مراسم اظهار داشت: امروزه ورزش در جوامع شهری و مدرن از اهمیت بسزا و فوق العاده ایی برخوردار می باشد زندگی شهری سلامت انسان ها را با چالش های فراوانی روبرو ساخته است بدون ورزش جوامع امروزی تبدیل به جوامع عبوث و خسته می شوند در جوامع پیشرفته هزینه های هنگفتی جهت ورزش می نمایند چون اعتقاد دارند ورزش سبب نشاط و سلامتی می شود و این امر باعث افزایش کارایی خواهد شد.
    عزتی افزود: ما اکوسیستم کار آفرینی و استارتاپ ها را بر این نمایشگاه کنار هم جمع کرده ایم حضور استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان در کنار شرکت های بزرگ تجاری دارای ارزش فوق العاده ای است که می تواند منجر به سرمایه گذاری محصولات نو آورانه و انعقاد تفاهم نامه فی مابین گردد.

    وی ادامه داد: به دستور مدیر عامل محترم شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران یکی از راهبردهای اساسی این شرکت توسعه اکو سیستم کار آفرینی و کمک به نوآوری در رشد اکو سیستم کار آفرینی در کشور می باشد.
    در ادامه علی محتشم امیری مدیر عامل شرکت نمایشگاهی میلاد نور و برگزارکننده هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی گفت: نمایشگاه امسال از تاریخ 18 الى21 تیر ماه 98 در سالن های 8، 9 ، 10 ، 11 ، 12 و سری 25 با حضور153 مشارکت کننده داخلی و 3 مشارکت کننده خارجی و 50 شرکت استارتاب در 20 هزار مترمربع و رشد 20 درصدی حضور مشارکت کننده داخلی برگزار می گردد. همچنین در این دوره نمایشگاهی در طی سه روز سمینار مربی گری در حوزه بدنسازی در نظر گرفته شده است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت