اعلام عناوین هفت سمینار جانبی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران

عصر نمایشگاه- شورای سیاستگذاری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، نام هفت سمینار جانبی آن را اعلام کرد.

اعلام عناوین هفت سمینار جانبی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از ستاد خبری رویداد ITE، هر ساله همراه با نمایشگاه تراکنش ایران، رویدادها و جشنواره‌های جانبی متعددی نیز تدارک دیده می‌شود. بر همین اساس در حاشیه پنجمین دوره این نمایشگاه، هفت سمینار با عناوین «نقشه راه بانکداری دیجیتال»، «بیمه‌ها و فین‌تک‌ها»، «کیف پول؛ از حرف تا عمل»، «پرداخت‌یاران و چالش‌های کسب و کاری»، «بانک‌ها، پرداختی‌ها و اپراتورها؛ رقابت یا شراکت؟»، «شهر هوشمند و صنعت پرداخت؛ از جدایی تا همگرایی» و «ادغام بانک‌ها؛ بیم‌ها و امیدها»، برگزار خواهد شد. 

    نمایشگاه تراکنش ایران، در حالی گام به پنجمین سال برگزاری خود می‌گذارد که کشور، به ویژه در صنعت بانکداری و پرداخت، با انواع مشکلات داخلی و تحریم‌های خارجی مواجه است. رویداد ITE، به عنوان نمایشگاهی که جای خود را در تقویم سالانه این صنعت باز کرده است، می‌کوشد راهکارها و راه‌حل‌هایی را پیش روی فعالان و کسب و کارهای بانکی و پرداختی قرار دهد، تا راحت‌تر و ایمن‌تر از این دوران خطیر گذر کنند.

    بر این اساس، امسال با بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصان، موضوعاتی در رویدادهای جانبی ITE 2019  به بحث گذاشته خواهد شد، که دغدغه اصلی صنعت و منطبق با شرایط امروز کشور است. مرکز فابا تلاش می‌‌کند که در این رویداد، زمینه را برای همفکری بیشتر بازیگران صنعت و یافتن راهی برای برون‌رفت از مشکلات موجود فراهم کند.

    از سوی دیگر، رویداد فناورانه ITE، در سال جاری بازیگران جدیدی را به اکوسیستم خود افزوده است. بیمه‌ها، اپراتورها و شهرداری‌ها، در ارائه خدمات خود ناچار به بهره‌گیری از ابزارها و خدمات نوآورانه‌ای هستند که در صنعت بانکداری و پرداخت عرضه می‌شود. بر این اساس، پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، هفت سمینار مورد اشاره را تدارک دیده است که همگی آنها بر مشکلات کسب‌وکارهای اکوسیستم مالی کشور، راه‌‌حل‌های آن و همچنین چگونگی تعامل صنعت بانکداری و پرداخت، با همراهان جدید رویداد ITE، متمرکز خواهد بود.

    رویداد ITE 2019، به همت مرکز فابا، 28 تا 30 آبان سال جاری در محل نمایشگاه گفت‌وگوی شهرداری تهران، برگزار می‌شود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت