سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی در زنجان

عصر نمایشگاه- سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی ( بسته‌بندی، خدمات، فروش محصولات) در این سایت خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۶ خردادماه جاری به مدت هشت روز برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی در زنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمد فاطمی با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه‌های دایر شده در سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها در این سایت بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ادامه می‌یابد.

    وی نخستین نمایشگاه پیش روی برنامه‌ریزی شده برای برگزاری را نمایشگاه صنایع غذایی ( بسته‌بندی، خدمات، فروش محصولات) اعلام و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این نمایشگاه به مدت هشت روز برگزار می‌شود.

    سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان زمان آغاز نمایشگاه صنایع غذایی ( بسته‌بندی، خدمات، فروش محصولات) را ششم خرداد ماه اعلام و تصریح کرد: این نمایشگاه تا 13 خرداد ماه در محل سایت دایر خواهد بود.

    فاطمی فضای عمومی پیش‌بینی شده برای نمایشگاه صنایع غذایی ( بسته‌بندی، خدمات، فروش محصولات) را 2 هزار و 300 متر مربع عنوان و تاکید کرد: یک هزار متر مربع از این فضا غرفه‌بندی می‌شود.

    وی با بیان اینکه تعداد غرفه‌های پیش‌بینی شده برای نمایشگاه صنایع غذایی ( بسته‌بندی، خدمات، فروش محصولات) 40 غرفه است، ادامه داد: این غرفه‌ها با حضور تولیدکنندگانی از زنجان، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان دایر می‌شوند.

    سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان تسهیل دسترسی مردم به محصولات مختلف و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده را از اهداف برگزاری نمایشگاه دانست و افزود: در این نمایشگاه عرضه کنندگان محصولات می‌توانند تولیدات خود را بدون واسطه در معرض دید و انتخاب مصرف کنندگان قرار دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت