نشست اکسپو ۲۰۲۰ دوبی در اتاق ایران برگزار شد

عصر نمایشگاه- نشست بررسی نقش و تاثیر مشارکت بخش خصوصی در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد

نشست اکسپو ۲۰۲۰ دوبی در اتاق ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه در این نشست که با حضور احمد پور فلاح رئیس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا، آریا مجیدی دبیر ستاد اکسپو و نمایندگانی از کمیسیون های مختلف اتاق ایران برگزار شد در ابتدا دبیر ستاد اکسپو به تبیین مراحل و نحوه حضور ایران در اکسپو و توضیح طرح منتخب پرداخت.
    احمد پور فلاح رئیس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا در ادامه این جلسه گفت: با وجود این که اکسپو ماهیتی دولتی دارد و در اختیار دولت هاست ولی 99 درصد کشورهای دنیا با کمک بخش خصوصی در اکسپو ها حضور پیدا می کنند. ما این اقبال به بخش خصوصی را در ایران زیاد ندیده بودیم  تا اینکه در اکسپو پیشین درمیلان ایتالیا شرکت سهامی نمایشگاه ها به بدنه اتاق نزدیک شد و اندکی از ظرفیت ها استفاده شد.  ولی خوشبختانه ما امروز با آن روزهای سخت خیلی فاصله داریم. همین که نمایندگان اتاق ایران در کمیته های ستاد اکسپو حضور دارند و نقش اتاق بازرگانی ایران و امارات جدی گرفته شده چنان که نقش اتاق ایران ایتالیا در دوره پیشین اکسپو جدی گرفته شد اینها اتفاقات بسیار خوبی است.
    پورفلاح افزود: همچنین استقبال و حضور دبیر ستاد اکسپو در این جلسه و درک احساس مسئولیت بخش خصوصی در مورد این رویداد که با آبروی تک تک ایرانی ها در جهان گره خورده است بسیار قابل تقدیر و ارزشمند است.
    در ادامه جلسه حاضرین به طرح نقطه نظرات و سوالات خود در خصوص نحوه حضور ایران در اکسپو پرداختند.
    آریا مجیدی دبیر ستاد اکسپو نیز در این جلسه ضمن پاسخ به سوالات مختلف حاضران بیان کرد: ما از حضور در تمام جلسات این چنینی در جهت کمک به حضور موفق در اکسپو پیش رو استقبال می کنیم و من اینجا از اینکه از شما به عنوان نمایندگان بخش خصوصی سوال می کنم چه کاری می توانید در اکسپو پیش رو انجام دهید و این سوال در جهت عکس نیست بسیار خوشحال هستم. هر آنچه که از سوی بخش خصوصی به سمت ما بیاید تا جای ممکن به سمت سوی مصوب و اجرایی شدن خواهیم برد.
    وی در پایان افزود: من این نوید را می دهم که به واسطه حضور افراد خوش فکر در ستاد ملی اکسپو اتفاقات خوبی را در اکسپو 2020 دوبی شاهد خواهیم بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت