عرضه بیش از ۶۲ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه‌های یاسوج و اصفهان

عصر نمایشگاه- موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از افتتاح هم‌زمان سیصد و نود و پنجمین و سیصد و نود و ششمین نمایشگاه کتاب استانی کشور در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان با عرضه بیش از ۶۲ هزار عنوان کتاب خبر داد.

عرضه بیش از ۶۲ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه‌های یاسوج و اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیصد و نود و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و نوزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور 164 ناشر از سراسر کشور باعرضه 65 هزار و 579 عنوان کتاب در 120 غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

    برای این نمایشگاه مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته‌شده است که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.
    برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب، رونمایی از تازه های نشر استان، نشست شاهنامه شناسی و شعر آیینی، نشست تخصصی بررسی جایگاه ادبیات معاصر در ایران، نشست آسیب شناسی وضعیت کتاب و نشر استان، نشست جایگاه مطالعه در سبک زندگی و نقش آن در تأمین امنیت اجتماعی و نشست روایت دفاع مقدس از نگاه نویسندگان از جمله برنامه‌های جنبی درنظرگرفته شده برای این نمایشگاه است.
    هم‌زمان با این نمایشگاه سیصد و نود و ششمین نمایشگاه کتاب استانی و چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان با حضور 441 ناشر و نمایندگی و ارائه 97 هزار و 152 عنوان کتاب در 4 سالن، در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزارمی شود.
    برای این نمایشگاه مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته‌شده است که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد. برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، رونمایی از تازه‌های نشر، مراسم تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران حوزه کتاب، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست‌های تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی، شب‌شعر و... ازجمله برنامه‌های جنبی است که در این نمایشگاه به اجرا درمی‌آید.
    این دو نمایشگاه به‌صورت هم‌زمان از تاریخ 18 تا 23 آبان ماه پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهند بود و در اولین روز برگزاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی به کار خود پایان می‌دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت