کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد

جزئیات برگزاری نمایشگاه پوشاک مدارس

عصر نمایشگاه- نمایشگاه پوشاک مدارس ۲۹ تیرماه تا ۱ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

جزئیات برگزاری نمایشگاه پوشاک مدارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از دانشجو ، کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت آموزش و پرورش,  نخستین نمایشگاه پوشاک مدارس  را با  هدف ارتقاء کیفیت لباس فرم مدارس, ارتقاء نشاط و شادابی در مدارس، ارائه و نمایش دستاوردها, فرصت ها و  توانمندی های تولیدکنندگان, کمک و حمایت از رشد تولیدات ملی و بومی, ارتقاء سطح دانش و تخصص فعالان پوشاک مدارس، ارائه الگوهای لباس و پوشش مناسب مبتنی بر فرهنگ ایرانی- اسلامی با رویکرد حجاب و عفاف در برنامه پنجم توسعه و سند تحول بنیادین و رعایت ایمنی آموزش و پرورش از تاریخ 29 تیر الی 1 مرداد ماه سال 1395 در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران بوستان گفتگو برگزار می نماید.

     این نمایشگاه شامل بخش های متنوعی از تولیدات لباس فرم مدارس ویژه دانش آموزان در دوره های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه و لباس فرم ویژه معلمان، انواع مانتو، مقنعه، کیف و کفش، لباس ورزشی، پارچه، لوازم خرازی و لوازم التحریر توسط تولیدکنندگان مطرح کشور می باشد.

     گفتنی است باتوجه به همکاری و مشارکت حوزه های مختلف وزارت آموزش و پرورش مانند اداره کل فرهنگی و هنری، دفتر امور زنان و خانواده، دفتر برنامه ریزی  انجمن اولیاء و مربیان، دفتر کار و دانش و دفتر فنی و حرفه ای ، مدیران مدارس و مدیران خریدآموزش و پرورش ، فعالان تولید و صنعتگران حوزه پوشاک، پارچه و کیف و کفش  مدارس کشور با  ارائه دستاوردها  و توانمندی‌های خود زمینه تولید پایدار و بلند مدت را با ارائه خدمات به وزارت آموزش و پرورش فراهم آورند.

     علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه  این نمایشگاه به شماره 22893008-9 تماس حاصل نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت