در محل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ؛

گشایش نمایشگاه دستاوردهای فناوری‌های نوین در بابل

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دستاوردهای استان مازندران درفناوری های نوین امروز برای مدت دو روز در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه دستاوردهای فناوری‌های نوین در بابل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه شامل 30 غرفه و حدود 70 محصول دانش بنیان از تولیدی افراد بومی از دانشگاهها، شرکت ها و پژوهشگاههای مختلف استان مازندران است.

    دبیر این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این نمایشگاه که با هدف تحقق شعار مقام معظم رهبری ، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گشایش یافته است به همراه کارگاه‌های تخصصی آینده‌پژوهی و بهره‌مندی از فناوری نانو راه اندازی شده است.

    محمد حسن شاهویوی همچنین بیان کرد: امروز استان مازندران در زمینه فناوری های نوین به خصوص نانو در سطح کشور رتبه برتر را دارا ست لذا برپایی چنین نمایشگاهایی همراه با کارگاههای آموزشی می تواند بسیاری از نخبگان، سرآمدان و پژوهشگران استان مازندران را با هدف تبادل اطلاعات و دانش گرد هم آورد.

    وی اقتصاد مقاومتی بر پایه‌ی فناوری‌های نوین، گسترش خلاقیت و نوآوری در فناوری نانو،- آشنایی با فرایند ثبت اختراع داخل کشور، آینده‌پژوهی فناوری نانو در صنعت، فناوری نانو از آزمایشگاه تا بازار، کسب‌وکار و کارآفرینی در فناوری نانو، فناوری نانو در صنعت نساجی، فناوری نانو در حوزه انرژی صنایع گاز،فناوری نانو در علوم پزشکی و اعصاب، فناوری نانو در مدیریت آب پسماند و محیط‌ زیست، نحوه تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان در فناوری نانو ، مدیریت فناوری‌های نوین سازمان‌ها ( تجربه موفق فناوری نانو استان) و مدیریت کیفیت در فناوری‌های نوین ، عناوین کارگاه‌های تخصصی آینده‌پژوهی بهره‌مندی از فناوری نانو در حاشیه این نمایشگاه برشمرد.

    نمایشگاه دستاوردهای استانی فناوری‌های نوین امروز در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گشایش یافت و تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت