افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه 'بیئناله' ونیز با حضور وزیر راه

عصر نمایشگاه- پاویون ملی ایران در پانزدهمین دوره از نمایشگاه دوسالانه معماری شهر ونیز موسوم به 'بیئناله' با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه 'بیئناله' ونیز با حضور وزیر راه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، وزیر راه و شهرسازی که در راس هیأتی به منظور شرکت در مراسم افتتاح پاویون ملی معماری ایران در نمایشگاه 'بیئناله ' شهر ونیز به ایتالیا سفر کرده است، صبح امروز (پنجشنبه) به همراه جهانبخش مظفری سفیر کشورمان در رم، پاویون ایران را افتتاح کرد.
    وی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به روابط خوب دوجانبه ایران و ایتالیا در زمینه های سیاسی، اقتتصادی و فرهنگی گفت: در دوران پسابرجام سطح تبادل هیأت ها و همکاری های فیمابین ایران و ایتالیا گسترش زیادی یافته و ما طرح های بسیاری را جهت همکاری در زمینه زیرساخت ها، حمل و نقل و مسکن و شهر سازی تعریف و در این خصوص چندین یادداشت تفاهم و توافقنامه امضا کرده ایم و حضور در این نمایشگاه نشانگر عزم جدی جهت توسعه همکاری های فیمابین بویژه در حوزه مسکن و شهرسازی است.
    آخوندی در نخستین روز از سفر به ایتالیا، از بخش‌ های مختلف نمایشگاه دوسالانه معماری ونیز بویژه یکی از غرفه ‌ها که توسط گروه معماری ایرانی 'واو استودیو' اجرا شده است، بازدید کرد. وزیر راه و شهرسازی و سفیر ایران در ایتالیا با حضور در بخش 'آرسناله' ونیز پاویون ملی کشورمان را رسما افتتاح کردند.
    'حامد مظاهریان' معاون ساختمان وزارت راه و شهرسازی آقای آخوندی را در این سفر همراهی می کند.
    طراحی پاویون ملی ایران اثر برگزیده هیات داوران است که توسط 'پرشیا قره‌گوزلو' و 'بهزاد اتابکی' طراحی شده است. طراحان و مدیران هنری این پروژه تلاش دارند مشارکت های مردمی را در جهت ارتقا کیفی سطح زندگی مطرح سازند. نمایشگاه معماری ونیز هر دو سال یک بار در این شهر برگزار می شود.
    نمایشگاه دوسالانه معماری ونیز از روز یکشنبه نهم خرداد ماه به روی عموم باز می شود و تا روز 27 نوامبر ( 7 آذرماه) فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت