در مرکز بهداشتی درمانی شهید محمد زاده آستارا ؛

برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت آستارا

عصر نمایشگاه- تصاویر پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت در قالب نمایشگاه کتاب ، عکس و پوستر در مرکز بهداشتی درمانی شهید محمد زاده آستارا بر پا شد.

برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت آستارا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمونه کوچکی از این نمایشگاه در روز برگزاری همایش ازدواج سالم به مدت یک روز در آستارا بر پا شد و امروز به صورت رسمی این نمایشگاه فرهنگی کار خود را با عرضه کتاب ، عکس و پوستر آغاز کرد.

    حسین احمدی با اشاره به اینکه برنامه های امسال هفته ملی جمعیت با شعار پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت برگزار شد ، افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی به منظور نشان دادن اهمیت مقوله جمعیت در هر زمانی می تواند راهگشا باشد.

    وی با بیان اینکه با اجرای برنامه های جذاب فرهنگی می توان در جهت عملیاتی کردن سیاست های ابلاغی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری موفق عمل کرد ، گفت: امروز در قالب این نمایشگاه 500 نسخه کتاب مرتبط با موضوع جمعیت و همچنین حدود 100 عدد عکس و پوستر در رابطه با پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت به مدت یک هفته صبح و عصر برای بازدید مراجعه کنندگان به این مرکز عرضه شد.

    احمدی برگزاری مشاوره های رایگان قبل از ازدواج را در کاهش پدیده طلاق مهم خواند و بیان کرد: در حاشیه برپایی این نمایشگاه با حضور تعدادی از کارشناسان شبکه بهداشت و درمان خدمات رایگان مشاوره قبل از ازدواج و بهداشت باروری به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
    مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا در ادامه با اشاره به وضعیت جمعیت در کشور، استان و شهرستان گفت: جمعیت شاخص مهمی برای بسیاری از معادلات در جامعه امروز است که باید به این مسئله توجه شود.

    احمدی با بیان اینکه باید جامعه جوان را به سمت فرزندآوری سوق دهیم، یادآور شد: کاهش جمعیت، سبب کاهش نیروی جوان و پیرشدن تدریجی آن می شود که باید در این راستا با دقت بیشتر وارد شده و با سوق دادن جوانان به سمت ازدواج و فراهم کردن شرایط لازم، جمعیت کشور را افزایش دهیم.

    مجموعه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با شش مرکز بهداشتی ، یک بیمارستان 104 تختخوابی ، یک مرکز شبانه روزی در لوندویل و 23 خانه بهداشت با حدود 500 نفر پرسنل به مردم این شهرستان خدمات ارائه می دهند.
    شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت