معاون اداره حمایت از تولیدات صنایع‌دستی خبر داد

تعطیلی غرفه‌های متخلف در نمایشگاه صنایع‌دستی

عصر نمایشگاه- معاون اداره حمایت از تولیدات صنایع‌دستی از تعطیلی و تخلیه سه غرفه متخلف در بیست‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی خبر داد.

تعطیلی غرفه‌های متخلف در نمایشگاه صنایع‌دستی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    ه گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، محمد حسین دهقان بیان کرد: بنا به دستور معاون صنایع‌دستی، کمیته فنی و نظارت در نمایشگاه تشکیل شد که از روز اول نظارت و ارزیابی فنی محصولات ارائه شده در نمایشگاه را برعهده گرفت.

    او ادامه داد: بعد از نظارت‌های لازم در نمایشگاه صنایع دستی، اخطاریه‌هایی برای سه غرفه متخلف که محصولاتی غیر از صنایع‌دستی عرضه می‌کردند صادر و در نهایت منجر به تعطیلی و تخلیه آنها شد.

    مسئوول کمیته فنی نظارت بر محصولات صنایع دستی درباره این که این سه غرفه چه محصولاتی عرضه می‌کردند، گفت: غرفه‌های تعطیل شده عروسک‌های چوبی، البسه، زیورآلات و تابلوهایی پلی استر که صنایع دستی محسوب نمی‌شوند را عرضه می‌کردند.

    دهقان افزود: به غرفه‌هایی که در کنار محصولات صنایع دستی اقدام به عرضه بدلیجاتی به غیر از صنایع دستی می‌کردند اخطار داده شد که در نهایت محصولات متفرقه از سوی غرفه‌داران جمع آوری شد.

    او بیان کرد: از روز نخست نمایشگاه تا کنون حدود 20 اخطار کتبی صادر شده است که منجر به تعطیلی و تخلیه سه غرفه شد.

    معاون اداره حمایت از تولیدات صنایع دستی درباره اینکه بعد از اخطار اولیه،‌ غرفه‌داران چه مدت زمانی برای جمع آوری محصولات تقلبی دارند، پاسخ داد: با توجه به محدود بودن زمان نمایشگاه صنایع دستی،‌هنرمندانی که در روز اول برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام می‌کنند متعهد می‌شوند که از محصولاتی به غیر از صنایع دستی استفاده نکنند به همین دلیل آنها موظف هستند بعد از گرفتن اخطاریه، فوری اقدام به جمع آوری محصولات تقلبی کنند.

    بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران 5 تا 10 خرداد ماه از ساعت 10 الی 20 شب در شبستان مصلی امام خمینی(ره) دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت