رئیس هیت مدیره انجمن غرفه سازان:

انتخابات انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان غرور آفرین برگزار شد

عصر نمایشگاه- رئیس هیت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان گفت: برای اولین بار مجمع عمومی انجمن با تعداد ۱۰۴ نفر از اعضا برگزار شد که این موضوع برای ما بسیار غرور آفرین بود که تعداد زیادی از اعضا انجمن در این جلسه حضور داشتند.

انتخابات انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان غرور آفرین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه منوچهر جعفری زاده با بیان این مطلب افزود: البته در طی این مدت اعضا انجمن رشد نیز داشته است ولی حضور دوستان خوشبختانه بسیار بیشتر از رشد تعداد اعضا بود و این نشان دهنده این مهم است که اعضا تا چه میزان به فعالیت های صنفی اهمیت می دهند و به کارهایی که انجمن ها قادر به انجام آن هستند اعتقاد و اعتماد دارند.
    رئیس هیت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان ادامه داد:در این انتخابات تیم قبلی هیئت مدیره با اختلاف بسیار قابل توجه با کاندیداها و دوستانی که به صورت مستقل شرکت کرده بودند موفق به کسب حداکثر آرا شد، تنها با این تفاوت که آقای خطیب شهیدی از بخش بازرسی وارد هیئت مدیره شدند و آقای هومن مشایخی به عنوان بازرس انتخاب شدند. همچنین ما توفیق همراهی با آقای جهان پناه را به دلیل مشغله های کاری ایشان در این دوره از دست دادیم.
    وی افزود: همانطور که می دانید کار صنفی وقت و انرژی بسیاری را نیازمند است و همه ما کار و مشغله های خاص خود را داریم.  ولی به دلیل این که کارهای مهمی که شروع کرده بودیم زمان بر بود و دوسال برای جمع بندی این کارها زمان کمی بود تصمیم گرفتیم که به این راه ادامه دهیم و باوجود این که همه دوستان عضو هیئت مدیره از وقت و انرژی که صرف این فعالیت ها می شد گله مند بودند تصمیم گرفتیم  تا به ثمر نشستن فعالیت ها تمام تلاش خود را انجام دهیم.

    جعفری زاده در ارتباط با برنامه های آتی انجمن نیز گفت: مهم ترین برنامه و اولویت ما جمع بندی سامان دهی غرفه سازان و اعطای گواهینامه های جدید براساس آیین نامه جدید معاونت فنی نمایشگاه خواهد بود. همچنین سامان دهی کلیه پیمانکاران بخش غرفه سازی نیز از جمله مهم ترین اهداف و برنامه های انجمن خواهد بود.
    شایان ذکر است در انتخابات اخیرمجمع عمومی انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان: منوچهر جعفری زاده، صالح سپاسدار، کاظم جعفری زاده، سعید صدقی و علیرضا خطیب شهیدی  به عنوان اعضای هیت مدیره و هومن مشایخی به عنوان بازرس جدید انتخاب شدند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت