گفت و گوی رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با رسانه‌های خارجی

نوید حضور گسترده شرکت‌های خارجی در الکامپ سال آینده را می‌دهم

عصر نمایشگاه- رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در گفت‌وگو با رسانه‌های خارجی گفت: علاقه‌مند به حضور شرکت‌های خارجی در ایران و سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران هستیم.

نوید حضور گسترده شرکت‌های خارجی در الکامپ سال آینده را می‌دهم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه الکامپ 21، ناصر علی سعادت در نشستی خبری با رسانه‌های خارجی در نمایشگاه الکامپ گفت: الکامپ در بیست دوره گذشته کیفیت چندان خوبی نداشته سات. به همین دلیل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان نماینده بخش خصوصی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تصمیم به تصحیح این روال گرفت و برآن شدیم نمایشگاهی در خور صنف فاوا برگزار کنیم.

    وی افزود: متراژ نمایشگاه امسال بیش از دو برابر متراژ نمایشگاه سال گذشته است. همچنین نزدیک به 500 شرکت در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند که از این میان، 50 شرکت خارجی و 40 سازمان دولتی نیز در نمایشگاه حضور یافته‌اند.

    سعادت با بیان این که برای نخستین بار، حمایت از شرکت‌های نوپا در یک نمایشگاه صورت رفته است گفت: بیش از 80 شرکت نوین فناورانه در نمایشگاه الکامپ به رایگان حضور یافته‌اند.

    رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در مورد حضور شرکت‌هی خارجی در نمایشگاه گفت: ظرفیت الکامپ برای حضور شرکت‌های خارجی بسیار بیش از این است، اما متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌ها، ارتباطات بین‌المللی در چند سال گذشته کمی کاهش یافته است.

    وی افزود: با این حال در سه ماه گذشته که مسوولیت نمایشگاه را بر عهده گرفتیم، تعاملات خوبی با شرکت‌های خارجی صورت گرفت و علاوه بر 50 شرکت خارجی، نمایندگان شرکت‌های مختلفی نیز از خارج از ایران برای بازدید از نمایشگاه آمده‌اند.

    سعادت گفت: دبیرخانه نمایشگاه الکامپ از فردای برگزاری نمایشگاه کار خود را برای نمایشگاه سال بعد آغاز خواهد کرد و این نوید را می‌دهم که شاهد حضور گسترده  شرکت‌های خارجی در الکامپ 22 باشیم.

    رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: با کشورهای مختلفی از جمله کشورهای هم‌زبان ارتباطات خوبی داریم و علاقه‌مندیم سرمایه‌گذاری مشترکی میان شرکت‌های داخلی و خارجی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت