از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور صورت پذیرفت

واگذاری مسئولیت اجرایی بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن به انجمن تولید کنندگان محصولات حجاب

عصر نمایشگاه- کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در راستای واگذاری فعالیت‌های اجرایی به نهادهای غیردولتی ،امور اجرایی بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را به انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب واگذار کرد.

واگذاری مسئولیت اجرایی بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن به انجمن تولید کنندگان محصولات حجاب
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور ،امور اجرایی بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، امسال توسط انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و زیر نظر این کار گروه برگزار خواهد شد.

    براساس این گزارش ثبت نام این بخش آغاز شده  و از تمامی متقاضیان دریافت غرفه «مؤسسات، شرکت‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه تولید محصولات عفاف و حجاب دارای مجوز های لازم» در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه ثبت نام خواهد شد تا پس از بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای و مبتنی بر میزان فضای اختصاصی به این بخش  مراحل اجرایی صورت پذیرد.

    نحوه قیمت گذاری، کیفیت محصولات، ارائه تولیدات بدون واسطه، رعایت موازین اسلامی در تولیدات، سوابق حرفه ای و اولویت زمان ثبت نام از مواردی است که در پذیرش متقاضیان ملاک نظر قرار خواهد گرفت.

    متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه ثبت نام و مدیریت نمایشگاه بین‌الملی قرآن کریم به نشانی  http://register.tibf.ir و یا به دبیرخانه این بخش واقع در واقع در خیابان میرداماد جنب ایستگاه مترو ساختمان رز میرداماد طبقه 9 واحد 906 انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب مراجعه کنند .

    بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از 24 خرداد ماه تا 8 تیر ماه مصادف با 7 تا 22 ماه مبارک رمضان به مدت 16 روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) از ساعت 18 الی 23 برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت