در موزه هنرهای معاصر اصفهان ؛

آغاز به کار نمایشگاه "شکستنی" برای نخستین بار در اصفهان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه شکستنی با موضوع سرامیک بنیان در موزه هنرهای معاصر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه "شکستنی" برای نخستین بار در اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، نمایشگاه شکستنی در موزه هنرهای معاصر اصفهان و با حضور هنرمندان و صاحبان اثر این رشته افتتاح و آثار 38 هنرمند شهر اصفهان با موضوع سرامیک بنیان و در سبک جدید انتزاعی برای مخاطبان و علاقه‌مندان هنر به نمایش گذاشته شد.

    مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه شکستنی پیرامون نمایشگاه شکستنی اظهار داشت: موزه هنرهای معاصر در تلاش برای شنیدن و دیدن هنرهای بدیع است به همین منظور با برگزاری این نمایشگاه در اصفهان موافقت کردیم تا نظرها و صحبت‌های جدید را بشنویم و البته این نمایشگاه را یک فرصت برای دیدن و شنیدن جذابیت‌‌های هنر معاصر در اصفهان می‌دانیم.

    محمدرضا رهبری افزود: آئین گشایش نمایشگاه شکستنی در اصفهان با یادبودی از پرویز کلانتری نیز همراه است فردی که شاید نام آشنایی در میان عوام مردم نداشته ولی نقاشی‌های وی در کتاب‌های درسی سبب می‌شود همه او را به خوبی به یاد آورند.

    دبیر نمایشگاه شکستنی نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به موضوع تضاد موزه‌ هنرهای معاصر و "شکستنی" اظهار داشت: این موزه و هنرهای این نمایشگاه تضاد بسیار خوبی را در کنار هم ایجاد کرده‌اند که سبب شده زیبایی و معنای خاصی از این نمایشگاه به ذهن منتقل شود که یکی از زیبایی‌های این نمایشگاه برگزاری آن در شهری است که خود نیز دارای سبک و هنر قدیمی به شمار می‌رود.

    رجحانه حسینی افزود: آکادمی آد به دلیل دل‌مشغولی‌های خود پیرامون عنصر سرامیک به برگزاری چنین نمایشگاهی پرداخت زیرا هنرمندان بسیار کمتر با عنصر سرامیک ارتباط برقرار می‌کنند.

    وی تصریح کرد: شکستن و شکستنی خود با سرامیک مرتبط است و زیبایی هنر زمانی به نمایش گذاشته می‌شود که با آثار مفهومی ادغام ‌شود.

    علی جهانی، یکی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه نیز با اشاره به آثار ارائه شده در آن اظهار داشت: این هنر یک نوع شکستن معیارها است برای نخستین بار در اصفهان برگزار می‌شود. آثار حاضر در نمایشگاه به مخاطبین این مفهوم را منتقل می‌کنند که ایده برتر از فرم است به این معنا که مفهوم برای مخاطب جذابیت داشته ولی هنرمند هر چه بر فرم کار دقت داشته باشد امتیاز و نکته مثبتی در کار نیست.

    گفتنی است، نمایشگاه شکستنی تا 31 خرداد همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 14 و 16 تا 20 در محل موزه هنرهای معاصر اصفهان واقع در خیابان استانداری اصفهان میزبان شهروندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت