در دیدار حدادعادل با مدیرعامل شهر آفتاب مطرح شد

کسی صرفا برای گذران وقت مسیر شهر آفتاب را طی نمی ­کند

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شهر آفتاب با اشاره به فعالیت های بنیاد سعدی در امر آموزش و گسترش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، اظهار کرد: با توجه به حضور افراد و شرکتهای خارجی در نمایشگاه­های ایران و نیز حضور ایران در نمایشگاه­های بین­ المللی، زمینه­ های مشترک خوبی برای همکاری مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و بنیاد سعدی وجود دارد.

کسی صرفا برای گذران وقت مسیر شهر آفتاب را طی نمی ­کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسکانیوز ، دکتر غلامعلی حداد عادل در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با دکتر سیدمحمد سیدی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه­های بین­المللی شهر آفتاب به گفت و گو پرداخت و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های برگزاری نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

    دکتر سیدی با اشاره به حضور خود در غرفه بنیاد سعدی در نمایشگاه کتاب و آشنایی با فعالیتهای این بنیاد و مشاهده شور و اشتیاق مسؤولان غرفه بنیاد، اظهار کرد: با توجه به حضور افراد و شرکت‌های خارجی در نمایشگاه‌های ایران و نیز حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی زمینه‌های مشترک خوبی برای همکاری مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و بنیاد سعدی وجود دارد.

    وی خواستار انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در این زمینه بین دو نهاد شد که ریاست بنیاد سعدی نیز از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد دکتر سید محمد حسینی معصوم، مدیر پژوهشی بنیاد سعدی و مدیر امور بین‌الملل شهر آفتاب، این موضوع را پیگیری و زمینه انعقاد این تفاهم‌نامه فراهم شود.

    همچنین مدیرعامل شهر آفتاب ضمن ارائه گزارشی از فعالیت­های انجام شده برای راه­ اندازی شهر آفتاب و آماده سازی آن برای نمایشگاه کتاب گفت: هدف اصلی این نمایشگاه جذب مخاطب تخصصی و با انگیزه است و برهمین اساس نیز شرایط محیطی و امکانات را فراهم کرده‌ایم.

    وی به نتایج نظرسنجی ­های انجام شده از غرفه ­داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب اشاره و اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می­دهد که نمایشگاه در جذب مخاطب خود موفق بوده است. اکثر بازدیدکنندگان در رده سنی 20 تا 30 سال قرار داشته اند و میانگین حضور آنها در نمایشگاه بیش از 4 ساعت بوده است.

    در این دیدار رییس بنیاد سعدی نیز با اشاره به فضای بسیار مناسب و مفرح نمایشگاه از احساس راحتی بازدیدکنندگان در این فضا ابراز خوشحالی کرد و با مقایسه این دوره از نمایشگاه کتاب با دوره­ های قبلی یادآور شد که به نظر می­رسد اکثر بازدیدکنندگان افرادی با انگیزه هستند که با هدف آشنایی با کتاب‌های جدید به نمایشگاه آمده ­اند و کسی صرفا برای گذران وقت، این مسیر تا شهر آفتاب را طی نم ی­کند.

    دکتر حدادعادل همچنین با اشاره با این که تقریباً همه‌ساله در نمایشگاه‌های کتاب شرکت داشته و با ناشران مختلف از نزدیک آشنایی دارد، یادآور شد: امسال در دیدار با اکثر ناشران شاهد بودم که آنها از مکان جدید رضایت نسبی دارند. البته امیدواریم که راه‌های دسترسی به نمایشگاه به‌سازی شود تا ترافیک مسیرهای قم و بهشت زهرا(س) به جریان وردی نمایشگاه افزوده نشود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت