معاون صنایع‌ دستی همدان خبر داد

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تپه باستانی هگمتانه

عصر نمایشگاه- معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی همدان از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی تپه باستانی هگمتانه خبر داد.

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تپه باستانی هگمتانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، علیرضا قاسمی از برگزاری برنامه‌های روز جهانی صنایع‌دستی قبل از تاریخ تقویمی آن خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه 20 خرداد ماه روز جهانی صنایع دستی همزمان با ماه مبارک رمضان است، برنامه‌های این ایام زودتر برگزار می‌شود.

    وی از برگزاری سه نمایشگاه به مناسبت روز جهانی صنایع‌ دستی خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها از 11 تا 14 خردادماه برگزار خواهد شد.

    معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی همدان خاطرنشان کرد: نمایشگاه آثاری که موفق به دریافت نشان ملی شده‌اند در ساختمان معاونت صنایع‌دستی برگزار خواهد شد.

    وی از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی تپه باستانی هگمتانه خبر داد و افزود: در این نمایشگاه 9 غرفه از رشته‌های سفال، چرم، شیشه و سنگ‌های قیمتی ارائه شده است.

    قاسمی یادآور شد: کارگاه آموزشی تراش سنگ‌های قیمتی به مدت یک ماه در معاونت صنایع‌دستی برپا می‌شود که این کارگاه به صورت رایگان خواهد بود.

    وی به برپایی نمایشگاه آثار آموزش دیدگان صنایع‌دستی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز در باغ نظری برگزار می‌شود.

    معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی همدان اضافه کرد: در شهرستان‌ها نیز به فراخور این موضوع، برنامه‌هایی از جمله آموزش دهیاران و کلاس‌های آموزشی صنعتگران و چگونگی دریافت نشان ملی آثار برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه آشنایی و معرفی صنایع‌دستی یکی از اهداف روز جهانی صنایع‌ دستی است، بیان کرد: شهرستان‌ها نیز نمایشگاه‌هایی را در عرضه رشته‌های شاخص برگزار خواهند کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت