مدیرعامل شرکت تعاونی لیتوگرافان بیان کرد

برگزاری روز ایران در نمایشگاه دروپا ۲۰۱۶ آلمان

عصر نمایشگاه- هدف از برگزاری روز ایران در نمایشگاه دروپا آشنایی با مدیریت نمایشگاه و تاکید بر اهمیت حضور حدود ۱۰۰۰ نفر ایرانی در این رویداد است.

برگزاری روز ایران در نمایشگاه دروپا ۲۰۱۶ آلمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا،  با پیشنهاد و پبگیری غلامرضا شجاع (مدیرعامل شرکت تعاونی لیتوگرافان) از طریق نماینده نمایشگاه‌های آلمان در ایران قرار شده همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه بین‌المللی دروپا که در دوسلدوف برگزار می‌شود، روزی به‌ نام روز ایرانیان مشخص شود.

    محمودرضا برازش (مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد) نیز  از این موضوع استقبال کرده‌ و نهایتا با همکاری ستاد مدیریت نمایشگاه؛ روز ایران در نمایشگاه بین‌المللی دروپا تعیین و محل برگزاری مراسم مرتبط با آن نیز مشخص شده است.

    در این مراسم رییس یا مدیر عامل نمایشگاه دروپا اطلاعات و آمار مربوط به این نمابشگاه را به حاضران  ارایه می‌دهد. همچنین نمایندگان دولت ایران که معمولاً مدیرکل دفتر امور چاپ و نماینده دیگری از صنعت چاپ هستند نیز درباره‌ی ظرفیت‌های صنعت چاپ ایران سخنرانی می‌کنند.

    غلامرضا شجاع درباره‌ی اهداف مدنظر از برگزاری این گردهمایی در دروپا به خبرنگار ایلنا گفت:  هدف آشنایی با مدیریت نمایشگاه و تاکید بر اهمیت حضور حدود 1000 نفر ایرانی در این رویداد است. رییس یا مدیرعامل نمایشگاه دروپا آخرین تکنولوژی‌های حاضر در نمایشگاه را با آمار و ارقام و تاثیر هر بخش از صنعت چاپ در نمایشگاه را معرفی می‌کند.

    پیشنهاد دهنده و درخواست کننده امسال بنده بودم که در تهران با مدیرکل محترم دفتر امور چاپ جناب مهندس برازش هماهنگ کردم سپس با کمک سر کار خانم نیلوفر پنکار نماینده نمایشگاه آلمان در ایران در خواست‌مان را ارائه دادیم، که نهایتا مراسم با همکاری بانی و پذیرایی شرکت جدید ما که شریک تجاری بازرگانی کوثر لارستان است، انجام می‌شود.

    او همچنین درباره‌ی سابقه‌ برگزاری روز ایرانیان در این نمایشگاه یادآور شد: این سنت حسنه در سه یا چهار دوره قبل هم سابقه داشته که در دوره قبل بازهم به کمک خانم پنکار و آقای حسین رحیمی یگانه و این جانب برگزار شد.

    مدیرعامل شرکت تعاونی لیتوگرافان در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ها و اقداماتی در این خصوص انجام شده است نیز بیان کرد: اقدامات رسمی و نامه‌نگاری انجام شده روز، ساعت و محل برگزاری مشخص شده و از هموطنان دعوت به عمل آمده و استند و کارت هم چاپ شده است. حدود 314000 متخصص از 130 کشور جهان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته بندی دروپا دیدن می‌کنند که از 54 کشور دنیا هستند. از جهت زمان برگزاری نیز 11 روز یکی از طولانی‌ترین زمان نمایشگاهی در حوزه تخصصی است که برگزاری یک روز ویژه برای ایران قطعا در رشد و معرفی صنعت چاپ ما تاثرگذار خواهد بود.

    گفتنی است ، روز گردهمایی ایرانیان؛ جمعه سوم ژوئن (چهاردهم خرداد‌ماه) ساعت 13 اتاق رسپشن درب شمالی نمایشگاه بین سالن 7 و 9  اعلام شده است.

    نمایشگاه دروپا از لحاظ اندازه، گستردگی و درخواست تمدید یک رویداد ویژه در صنعت چاپ و تبلیغات به شمار می‌رود و به دلیل پیشنهادات زیاد و برنامه 11 روزه برای چاپ خلاقانه و راهکارهای میان رسانه‌ای و تکنولوژی‌های آینده و کاربردهای صنعتی، مهم‌ترین رویداد بین‌المللی در صنعت چاپ محسوب می‌شود.

    قابل ذکر است ، بیش از 120 غرفه از 11 تا 21 خرداد (31 می تا 10 ژوئن) راهکارهای خودشان را در زمینه چاپ و بسته بندی در دروپا 2016 ارائه می‌دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت