آمبیانته ۲۰۲۰ (۱۲)

به حداکثر رساندن رضایت مشتریان هدف اصلی نوری تازه در نمایشگاه Ambiente

عصر نمایشگاه- مدیر صادرات شرکت بلور نوری تازه گفت : امسال تلاش خواهیم کرد تا مشتری هایی که در سالهای گذشته به فعالیت با شرکت ادامه داده اند جهت به حداکثر رساندن رضایت آنها ملاقات کرده و نظرات و خواسته های آنهارا جهت تحقق به ثبت برسانیم.

به حداکثر رساندن رضایت مشتریان هدف اصلی نوری تازه در نمایشگاه Ambiente
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ریحانه ناصری مدیر صادرات شرکت بلور نوری تازه در گفتگو با عصر نمایشگاه گفت:شرکت بلور نوری تازه فعالیت خود را از سال 1995  به عنوان تولید کننده ظروف بلور و شیشه با کوره ای به ظرفیت 30 تن اغاز نموده  و هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین و با کیفیت تریت تولید کنندگان در تولید بلور طرح دار درخاور میانه شناخته می شود.

    وی افزود: از آنجایی که حجم بالای صادرات همیشه به عنوان نقطه ی قوتی برای مقابله با مشکلات اقتصادی  کشوربرای شرکت حائز اهمیت بوده است و این مهم نیاز به حضور در عرصه های بین المللی و نامدار دارد امسال نیز همانند15 سال گذشته همچنان در نمایشگاه آمباینته آلمان که به عنوان یکی از معروفترین نمایشگاهها و به اصطلاح المپیک نمایشگاهی لوازم خانگی  می باشد به عنوان غرفه دار حضور خواهیم داشت .

    ناصری ادامه داد: غرفه نوری تازه  به مساحت 80 متر و ترکیبی از برندهای نوری تازه و لیزاموری و ساکورا در کنار برندهای نامدار در این صنعت می باشد. با توجه به وضعیت کنونی کشور و مشکلات پیرامون صادرات که منجر به کاهش حجم صادرات شده است امسال تلاش خواهیم کرد تا مشتری هایی که در سالهای گذشته به فعالیت با شرکت ادامه داده اند جهت به حداکثر رساندن رضایت آنها ملاقات کرده و نظرات و خواسته های آنهارا جهت تحقق به ثبت برسانیم. همچنین با ترتیب ملاقات با مشتری هایی از کشورهایی که در گذشته با ما کار کرده اما به علت ایجاد مشکلات توقف فعالیت نموده اند دیدار کرده و در جهت جذب مجدد آنها خواهیم کوشید.

    امسال طرح های جدیدی از برند ساکورا که پذیرش بسیار خوبی در بازار صادرات داشته است رونمایی خواهد شد . در مورد برند لیزا موری اندکی کاهش تولید داشته ایم اما در نظر داریم که در سال آینده طرح های جدید زیادی را به بازار عرضه نموده و حتی از یک برند جدید نیز رونمایی خواهیم کرد.

      با توجه به تجربه حضور نمایشگاهی امسال نیز همانند سالهای گذشته تجار زیادی از کشورهای برزیل ؛ مصر؛ cis؛ هندوستان ؛روسیه و ... حضور خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم مشتری های قدیمی خود از کشورهای آرژانتین؛الجزیره؛لیبی؛مراکش؛تونس و اردن  را ملاقات نماییم.

    شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت   (Ambiente2020) در تاریخ 18 الی 22 بهمن 1398 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت شرکت دروازه تجارت فراسو  دفتر این نمایشگاه در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت