کمپین "این نمایشگاه باز است" راه اندازی شد

عصر نمایشگاه- انجمن برگزارکنندگان مستقل نمایشگاه (SISO) با همکاری انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی( (ufiکمپین "این نمایشگاه باز است" را به منظور تلاش برای مهار موج فسخ رویداد در پی شیوع ویروس جدید را انداری کرد.

کمپین "این نمایشگاه باز است" راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه سیستم های بهداشتی و دولت ها با شیوع بیماری مقابله می کنند ، نمایشگاه ها و رویدادها در سراسر جهان در صورت لزوم به تعویق می افتند یا لغو می شوند. در عین حال ، نمایشگاه ها و رویدادها یکی از اصلی ترین عناصر برای ادامه کار صنعت و اقتصاد هستند.
    کمپین ؛این نمایشگاه باز است؛ از برگزار کنندگانی که رویداد آنها لغو نشده است دعوت می کند تا از این لوگو برای برای اعلام باز بودن رویداد خود استفاده کنند. این کمپین نشان می دهد که در حالی که نمایشگاه های زیادی در سراسر جهان به دلیل COVID19 به تعویق افتاده یا لغو شده است ، نمایشگاه های زیادی با موفقیت در سراسر جهان در حال برگزاری است.

    دیوید اودراین ، مدیر اجرایی SISO گفت: "این یک قدم کوچک اما یک امر اساسی است که سعی کنید تمرکز خود را بر نمایشگاه ها و رویدادهایی که امکان برگزاری دارند قرار دهید. ما می خواهیم تلاش کنیم و راکد نباشیم. "
    وی افزود: بیش از 400 رویداد در سراسر جهان تحت تأثیر قرار گرفته است و این تصویر را ایجاد می کند که صنعت رویدادها و محل های ملاقات خطرناک است.  مبارزه مشترک ما برای مقابله با این تصویر و برجسته کردن اهمیت مکان های تجاری و نمایشگاهی در سراسر جهان است."
    وی تأکید کرد این مهم است که ما نشان دهیم ، در هر کجای دنیا ، برخی نمایشگاه ها با موفقیت باز هستند و اجرا می شوند. این مسئله بسیار مهم است که ما در مورد چگونگی ادامه کار آنها ، و نحوه ایجاد  تعادل درست بین ایمن نگه داشتن مردم از تهدید سلامتی امروز و ایمن نگه داشتن مردم در میان مدت تا طولانی مدت با تثبیت و حمایت از تجارت و اقتصاد تلاش کنیم.

    کای هاتندورف ، مدیر عامل UFI نیز در این باره گفت: "ما به عنوان یک صنعت ،تلاش می کنیم که هر شرکتی بتواند خود را به نمایش بگذارد ، به دنبال ملاقات با فعالان صنعت خود باشد و راجع به چگونگی و تاثیر بیماری جدید بر صنعت خود و برای اطمینان از آینده موفق برای تجارت خود هم اندیشی داشته باشد".
    وی افزود: هر دوانجمن  UFI و SISO انجمن های دیگری را که در صنعت رویداد حضور گسترده دارند را ، برای پیوستن به این کمپین و برای افزایش آگاهی دعوت می کنند."

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت