نامه انجمن غرفه سازان به وزیر کار+متن نامه

عصر نمایشگاه- به دنبال شیوع بیماری کرونا انجمن غرفه سازان به وزیر کار، ریاست سازمان تامین اجتماعی، رئیس سازمان امور مالیاتی و مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی کشور نامه درخواست مساعدت ارسال کرد.

نامه انجمن غرفه سازان به وزیر کار+متن نامه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به دنبال شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تمامی فعالیت های نمایشگاهی و ضرر و زیان وارده به فعالین صنف غرفه سازی؛ انجمن غرفه سازان با ارسال نامه هایی جداگانه به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی کشور، ریاست محترم سازمان امور مالیاتی کشور و مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی کشور درخواست مساعدت در امور جاری شرکت های غرفه ساز در این سازمان ها را درخواست نمود.

    در قسمتی از این نامه ها آمده است:

    مجموعه های شاغل در صنف غرفه سازی نمایشگاهی کشور که بالغ بر 300 شرکت خصوصی فعال و بر 3000 نفر کارمند و کارگر می باشند، در شرایطی که به ‌شدت تحت تاثیر رکود کاری ناشی از تحریم ها، با توجه به کم شدن مشارکت شرکت های بین المللی در نمایشگاه های گوناگون دچار آسیب های فراوانی بودند؛ با ظهور بیماری کرونا و تعطیلی تمامی سایت های نمایشگاهی و لغو برگزاری نمایشگاه ها، در معرض تهدیدی وسیع تر واقع گردیده اند. در این میان شاید بتوان اذعان نمود شاغلین در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی؛ از اولین اصنافی بوده اند که با تعطیلی عرصه کاری خود مواجه گردیدند و این موضوع در شرایطی که بسیاری از فعالین این بخش هزینه های هنگفتی در جهت خرید مواد اولیه و ایجاد مقدمات فعالیت ماه های آتی خود نموده بودند، شرایط را بیش از پیش خطیر نموده است.

    با توجه به حجم بالای شاغلین مستقیم و غیر مستقیم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی، حفظ بقای مجموعه های خصوصی فعال در این حوزه نه تنها برای این صنعت بلکه برای بسیاری از صنایع مرتبط واجب و بدیهی است. صنعتی که با وجود بسیاری از کمبود ها و ناملایمات همیشه یاری گر و موتور محرکه تمامی اصناف در قالب ایجاد دکورها و غرفه هایی مثال زدنی  برای برگزاری نمایشگاه ها در داخل و خارج کشور بوده و نقشی بی بدیل در معرفی فرهنگ، صنعت و تولیدات این مرز و بوم داشته است.

    لذا با عنایت به اشراف کامل و وسیع جنابعالی نسبت به موضوعات مطروحه؛ خواهشمندیم تمهیداتی را در قالب ارائه وام، مهلت در بازپرداخت وام های دریافتی، مهلت در تسویه حساب های بیمه و مالیات، ایجاد بسته های حمایتی و مواردی از این دست؛ ویژه شرکت های فعال در حوزه های غرفه سازی نمایشگاهی در نظر گرفته و یاری گر روزهای سخت مان باشید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت