مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان خبر داد

برپایی پاویون ایتالیا در نمایشگاه ماشین آلات طلای اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: پاویون کشور ایتالیا در نمایشگاه ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی اصفهان تشکیل می‌شود.

برپایی پاویون ایتالیا در نمایشگاه ماشین آلات طلای اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، رسول محققیان اظهار داشت: شرکت‌های ایتالیایی در قالب این پاویون در فضایی به مساحت 220 مترمربع به ارایه آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردهای این کشور در صنعت ماشین آلات ساخت طلا و جواهر می‌پردازند.

    وی اضافه کرد: دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی از تاریخ 29 تیر تا یکم مرداد در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه، علاوه بر حضور بیش از 70 مشارکت کننده داخلی از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، اردبیل، یزد، آذربایجان شرقی و هرمزگان، استقرار پاویون کشور ایتالیا با همکاری بخش بازرگانی سفارت ایتالیا در تهران (ICE) نیز برنامه‌ریزی شده است.

    وی افزود: شرکت‌های ایتالیایی در قالب این پاویون در فضایی به مساحت 220 مترمربع به ارایه آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردهای این کشور در صنعت ماشین آلات ساخت طلا و جواهر می‌پردازند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به این که استقرار پاویون کشور ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای مطرح در این حوزه، برای اولین بار اتفاق افتاده است، ادامه داد: اکثر مشارکت کنندگان داخلی نمایشگاه امسال نیز، از مطرح ترین فعالان و سازندگان ماشین آلات و ابزار تولید فلزات گرانبها در سطح کشور به شمار می روند که در فضایی به مساحت 9 هزار متر مربع به نمایش توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.

    وی، ارتقای سطح تکنولوژی و فناوری‌های این صنعت، نمایش آخرین محصولات و خدمات، افزایش انگیزه تولیدکنندگان داخلی و ارتقای کیفی محصولات و خدمات آنها را از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه پر سابقه عنوان کرد.

    محققیان افزود: اطلاع رسانی از طریق نشریات تخصصی، بانک اطلاعات انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌ها، اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها، تبلیغات شهری و صدا و سیما از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در راستای اطلاع رسانی این نمایشگاه است.

    وی اعلام کرد: متخصصان و دست اندرکاران حوزه ساخت و تولید فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی می‌توانند از ساعات 16 تا 22 تاریخ مذکور از دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی اصفهان بازدید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت