با حضور شرکت‌هایی از جمهوری اسلامی ایران ؛

برپایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فن‌آوری‌های کشاورزی در ازبکستان

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی فن‌آوری‌های کشاورزی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌های کشاورزی با حضور شرکت‌هایی از جمهوری اسلامی ایران در تاشکند آغاز به کار کرد.

برپایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فن‌آوری‌های کشاورزی در ازبکستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی فن‌آوریهای کشاورزی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌های کشاورزی با حضور شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی «اوز.اکسپو.مرکز» شهر تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز به کار کرد.

    در این 2 نمایشگاه بین‌المللی بیش از 150 شرکت از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، بلاروس، بلژیک، آلمان، هلند، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا، چین، لتونی، مالزی، لهستان، روسیه، ترکیه، اوکراین، فرانسه، چک، سوئد، کره جنوبی و ازبکستان حضور دارند.

    هدف اساسی از برگزاری این نمایشگاه‌ها ارائه کمک به بخش داخلی ازبکستان در جهت بالا بردن تولید و صادرات محصولات کشاورزی در این کشور عنوان شده است.

    در این نمایشگاه‌های بین‌المللی انواع تجهیزات فرآوری میوه، گوشت، لبنیات، آرد، فن آوری‌های کوچک مورد استفاده در باغداری و باغات انگور، تجهیزات بسته‌بندی، ترکیبات شیمیایی حفاظت از نباتات، دامپزشکی، پرورش قره گل، تاسیس واحدهای گرمایی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

    استاد دانشگاه تهران و رئیس سابق اتاق بازرگانی «اراک» گفت: نمایشگاه بین‌المللی 2016 مینی‌تکنولوژی ازبکستان هر سال بهتر و با شکوه‌تر در حال برگزاری است.

    «محمد علی عباسی» افزود: بسیاری از شرکت‌های  ایرانی که سال های گذشته در این نمایشگاه ها حضور داشتند در حال حاضر در بازار ازبکستان جایگاه خوبی بدست آورده اند.

    وی اظهار داشت: امیدواریم که در سال‌های آینده هر یک از شرکت‌های ایرانی در ازبکستان و در دیگر کشورهای جمهوری‌های استقلال یافته بازار مناسبی بدست آورند.   

    عباسی گفت: اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی اراک بیش از 12 سال در کشور ازبکستان همکاری‌های مشترک‌ را آغاز نموده و هر سال با توسعه این نمایشگاه با افراد و شرکت های جدید آشنا و همکاری های خود را بیشتر کرده است.

    گفتنی است ،این دو نمایشگاه بین‌المللی با همکاری وزارت روابط اقتصادی خارجی سرمایه گذاری و بازرگانی ازبکستان، اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان و شهرداری تاشکند برگزار و تا 3 ژوئن سال 2016 میلادی (چهاردهم خرداد ماه سال 1395) ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت