برگزاری روز "ایران" در محل نمایشگاه بین‌المللی مونیخ

عصر نمایشگاه- روز گذشته در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایفاتدر مونیخ روز "ایران" برگزار گردید.

برگزاری روز "ایران" در محل نمایشگاه بین‌المللی مونیخ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از وکیل ملت، روز سه شنبه 11 خرداد ماه در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایفات( محیط زیست ؛آب و فاضلاب)  در مونیخ روز ایران برگزار گردید .

    مهندس ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو که در راس هیئتی از مدیران این وزارتخانه سرگرم بازدید و تبادل نظر با شرکت کنندگان در این رویداد بین المللی میباشد طی سخنرانی در گردهمایی روز ایران در محل نمایشگاههای بین المللی مونیخ برخی سرفصلهای کاری وزارت نیرو ازجمله   فعالیت برای کاهش تلفات انرژی ؛  بهسازی هفتصد شهر جدید؛ شیرین سازی ؛ هوشمند سازی سامانه ها و  شبکه های اندازه گیری و وجود حدود هشتصد طرح فاضلاب با پیشرفت پنجاه درصدی که  برنامه تکمیل آن در دست اقدام است را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت : دو نیاز اساسی در زمینه تامین سرمایه و همچنین استفاده از فن آوریهای جدید از طریق انتقال فناوری که نقطه قوت و زمینه ساز فعالیت مشترک دو جانبه بلند مدت و مستمر در بازار بزرگ منطقه ای میباشد وجود دارد که در این زمینه کتابچه  طرحهای قابل اجرا بر روی سایت وزارت نیرو قرار دارد و  دفتر سرمایه گداری  این وزارت برای ارتباطات کاری آماده پاسخگویی به متقاضیان میباشد.

    دیگر سخنران اصلی این مراسم معاون وزیر محیط زیست المان بود که بر توسعه همکاریها بر اساس ظرفیتهای طرفین تاکید کرد و به سفر اخیر و بازدیدها اشاره کرد.

    دیگر سخنرانان این نشست مدیر بخش ایران در مجموعه ژرمن واتر و یکی از مدیران بخش سرمایه گذاری و صادرات بود.

    مهندس محمودی همچنین در حاشیه حضور در نمایشگاه مونیخ با  معاون وزارت محیط زیست المان نیز دیدار و در خصوص همکاریهای فیمابین به بحث و تبادل نظر پرداخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت