مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت کرمان از ۲۳ خرداد ماه

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت استان کرمان ۲۳ خرداد ماه مصادف با ششم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت کرمان از ۲۳ خرداد ماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، محمدرضا علیزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت استان اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه از 23 خرداد مصادف با ششم ماه مبارک رمضان در محل فضای باز یخدان مویدی کرمان برگزار می‌شود.

    وی بیان داشت: یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان تا اول تیر ماه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 از این مکان بازدید کنند.

    علیزاده با اشاره به برپایی 140 غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان گفت: این نمایشگاه در 15 بخش شامل کتاب و پایان‌نامه‌ها، هنری، مطبوعات، نمایش فیلم‌های کوتاه و بلند، نشست‌های سبک زندگی و مشاوره خانواده، مسابقات، ناشران قرآن و عترت، حوزوی، دانشگاهی، نهادها و مؤسسات، نرم افزار و محصولات فرهنگی، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: حدود 17 اداره و نهاد و حدود 30 مؤسسه قرآنی در برپایی یازدهمین دوره نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان کرمان همکاری داشتند.

    وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های قرآنی اداره کل ارشاد استان کرمان گفت: یکی از فعالیت‌های بسیار خوب برگزاری آزمون‌های سراسری قرآن و عترت است که سیزدهمین و چهاردهمین دوره آن را سال گذشته برگزار کردیم.

    علیزاده با اشاره به اعطای گواهینامه به قرآن‌آموزان شرکتت کننده در مسابقات افزود: پانزدهمین دوره آزمون‌های سراسری قرآن و عترت آبان ماه امسال برگزار می‌شود و تاکنون 22 هزار گواهینامه تحویل شده است.

    وی ادامه داد: پالایش و ثبت پرونده 500 فعال قرآنی را نیز داریم که از بیمه فعالان قرآنی هم استفاده می‌کنند و به همین اندازه نیز در نوبت صدور مجوز هستند.

    علیزاده گفت: برگزاری شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی از دیگر فعالیت‌های اداره کل ارشاد است که سه کارگروه تبلیغ و ترویج، آموزش عمومی و آموزش عالی است زیر نظر این مجموعه فعالیت دارند.

    وی بیان داشت: جمع‌خوانی قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن، تربیت مربی قرآن به ویژه در مناطق محروم استان، طرح حفظ قرآن در ماه رمضان، کرسی تلاوت با حضور قاریان بین‌المللی، مسابقات کتابخوانی قرآنی، تجلیل از فعالان قرآنی از دیگر فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت اداره کل ارشاد است.

    علیزاده با اشاره به فعالیت 165 مؤسسه قرآنی در شمال استان کرمان گفت: هفته قرآن و عترت در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود که شامل جشنواره‌های متعدد هنری، رسانه‌، سینما و ... است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت