رئیس کانون مهر هنرمندان و ورزشکاران در گفت و گو با عصر نمایشگاه خبر داد

نمایش توانمندی های فرهنگی و هنری در نمایشگاه تاتارستان

عصر نمایشگاه- هادی زرگران رئیس کانون مهر هنرمندان و ورزشکاران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر نمایشگاه از حضور این کانون در نخستین نمایشگاه صادراتی و مواد غذایی ایران در تاتارستان روسیه خبر داد.

نمایش توانمندی های فرهنگی و هنری در نمایشگاه تاتارستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه »، وی با بیان این که برای اولین بار است که در یک نمایشگاه اقتصادی حضور پیدا می کنیم؛ گفت: هدف ما این است تا با همکاری هنرمندان و ورزشکاران کشور به نمایشگاه تاتارستان سمت و سوی فرهنگی بدهیم و در کنار توانمندی های اقتصادی، فرهنگ و هنر کشور را نیز به نمایش گذاشته و فرهنگ ایرانی را اشاعه دهیم. با ایالت تاتارستان نیز مشترکات دینی داریم و بخش زیادی از مردم این ایالت مسلمان هستند.
    زرگران ادامه داد: برای این منظور در نظر داریم؛ فیلم های فاخر کشور مانند کودکان ابری، جدایی نادر از سیمین و فروشنده را دراین نمایشگاه معرفی  کرده و برای مسوولان تاتارستان نمایش دهیم.همان طور که گفتم هدفمان این است تا در کنار توسعه روابط اقتصادی بتوانیم روابط فرهنگی را نیز گسترش دهیم.
    رئیس کانون مهر هنرمندان و ورزشکاران برگزاری نمایشگاه ها در زمینه فرهنگ و هنر را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: همواره حضور در نمایشگاه ها، چه داخلی و چه خارجی نقش مهمی در انتقال فرهنگ داشته است. برای مثال در نمایشگاه قشم و لرستان با کمک هنرمندان و برپایی سیاه چادرها به معرفی سنت ها و آئین این شهرها پرداختیم که با استقبال خوبی مواجه شد.
    زرگران در پاسخ به این که چه زمینه های هنری در نمایشگاه تاتارستان شرکت می کنند اظهار داشت: محصولات سینمایی شامل فیلم ها و نیز ادوات سینمایی ساخت خود کشور و اختراعات در این زمینه را به نمایش خواهیم گذاشت و از حضور بابک نوری هنرمند جوان کشورمان نیز استفاده کرده ایم و به عنوان سفیر فرهنگی ایران و تاتارستان در نمایشگاه حضور دارد.
    وی افزود: مواد غذایی اصیل ایرانی، آثار سمعی و بصری و آثار ورزشی از دیگر زمینه هایی است که در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می شود.
    لازم به ذکر است نخستین نمایشگاه صادراتی و مواد غذایی ایران از تاریخ 22 لغایت 27 جولای 2016 در تاتارستان روسیه برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    نویسنده: آزاده کاری
    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت