بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی « پروژه لبنان » با حضور ایران گشایش یافت

عصر نمایشگاه- بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لبنان تحت عنوان« پروژه لبنان» برای سال ۲۰۱۶ با مشارکت۲۰ کشور جهان مانند جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه های بین المللی بیروت « BIAL» گشایش یافت.

بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی « پروژه لبنان » با حضور ایران گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، همزمان با این نمایشگاه تجاری که ویژه مواد، تجهیزات و فن آوری های ساخت و ساز در لبنان و خاورمیانه است، ششمین نمایشگاه تولید و توزیع انرژی ، برق و سیستم های حرارتی وبرودتی وانرژی پایدار برگزار شده است.
    در این دو نمایشگاه که تا روز جمعه دایر خواهند بود و شرکت نمایشگاه های بین المللی لبنان آن را برگزار کرده است، 450 شرکت از 20 کشور ، دانش ، تولیدات و تجربه های خود در معرض دید عموم به ویژه متخصصان قرار داده اند.
    جمهوری اسلامی ایران، بلژیک ، بلاروس ، قبرس ، چین ، مصر ، فرانسه ، یونان ، هند ، ایتالیا ، کویت ،عربستان، لبنان ، رومانی ، روسیه ، صربستان ، اسلواکی، اسپانیا ، ترکیه و امارت عربی متحده این نمایشگاه حضور دارند.
    شرکت های ایرانی سیمان فارس و خوزستان ، سیمان ارومیه ، سیمان آبیک ، سیمان صوفیان و همچنین شرکت الکترونیک افزار آزما تولید کننده کنتورهای دیجیتالی در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
    بعد ازمراسم گشایش این دو نمایشگاه « آرتور نظریان» وزیر انرژی و نیرو، «عالیا عباس» قائم مقام وزیر اقتصاد و بازرگانی و « محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان ازغرفه های شرکت های ایرانی دیدن کردند و با توضحیات مسئولان غرفه ها درجریان فعالیت های آنها در زمینه های تولیدی و تجاری قرار گرفتند.
    براساس این گزارش، وزیر انرژی ونیرو لبنان در مراسم گشایش این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد که گسترش فعالیت های اقتصادی و برگزاری نمایشگاه های بین المللی، اصرار لبنان را به زندگی و خلاقیت اثبات کند.
    «آلبر عون» مدیر برگزاری نمایشگاه هم تاکید کرد که نمایشگاه بین المللی پروژه لبنان به یک عرصه مهم برای گسترش فعالیت های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری در لبنان و خاورمیانه تبدیل شده است.
    درحاشیه این نمایشگاه نشست فرصت ها وتهدیدهای لبنان در بازسازی سوریه و همچنین پنجمین نشست بین المللی فناوری های زیست محیطی پایدار به منظور بررسی راه حل های بحران بازیافت زباله لبنان برگزار می شود.
    براساس گزارش خبرگزاری ملی لبنان،« آلان حکیم» وزیر اقتصاد وبازرگانی لبنان هم که به علت سفر به پاریس در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور نداشت، در دیدار با « امانوئل مکرون» وزیر اقتصاد و صنعت فرانسه تاکید کرد که اقتصاد لبنان با وجود دو سال خلاء ریاست جمهوری و تاثیرهای منفی ناشی از ورود آوارگان سوری بر اقتصاد، بازار کار و امنیت لبنان، مقاومت کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت