در محل نمایشگاه های گوانگجو چین ؛

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی غذا و واردات مواد غذایی چین

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی غذا و واردات مواد غذایی چین – گوانگجو "IFE" به مدت ۳ روز از تاریخ ۹ تا ۱۱ تیرماه سال جاری در چین برگزار می شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی غذا و واردات مواد غذایی چین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فودپرس ، نمایشگاه بین المللی تخصصی غذا و واردات مواد غذایی یکی از موفق ترین نمایشگاه های تخصصی در حوزه مواد غذایی در جهان بوده که توانسته است ضمن تجمیع بیش از 13000 شرکت تولیدکننده و صادرکننده مواد غذایی از بیش از 55 کشور جهان، بازدیدکنندگان حرفه ای و بازاریابانی بالغ بر 60000 نفر را در طول دوره برگزاری نمایشگاه به رویت و بازاریابی جهت محصولات ارائه شده توسط شرکت کنندگان ترغیب نماید. برگزاری نزدیک به 1000 کنفرانس تخصصی و ویژه در حاشیه نمایشگاه جهت معرفی محصولات مورد نظر تولیدکنندگان از جمله امتیازات ویژه این نمایشگاه می باشد.

    این نمایشگاه که در تاریخ 9 تا 11 تیرماه سال جاری برگزار می گردد گستره شرکت کنندگان بسیاری از جمله نوشیدنی، قهوه، روغن زیتون، گوشت، غذای یخ زده، آب معدنی، روغن خوراکی، غذای سالم، غذای ارگانیک، آشامیدنی ها، افزودنی های خوراکی، خشکبار، میوه های خشک، کنسرو، غذای دریایی، لبنیات، بیسکوئیت، آب نبات و شکلات ، چای ، نان و شیرینی و موارد دیگر را شامل می شود.

    گفتنی است شرکت عصر جدید ایرانیان به عنوان نماینده رسمی نمایشگاه فوق ضمن ایجاد تسهیلات ویژه جهت شرکت کنندگان در نمایشگاه در نظر دارد تا نسبت به برپایی نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در شهر«شن زن» اقدام نماید که متقاضیان ضمن حضور در نمایشگاه IFE می توانند از تسهیلات ویژه این شرکت جهت حضور در نمایشگاه "شنزن" اقدام نمایند.


    علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 07132343784 و 07132318319 و 09390762859 شرکت عصر جدید ایرانیان تماس حاصل نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت