معاون گردشگری میراث فرهنگی اردبیل:

منابع مالی حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین شود

عصر نمایشگاه: معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل خواستار تأمین منابع مالی حضور این استان در نمایشگاه گردشگریITB آلمان شد.

منابع مالی حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، قادر تقی زاده بابیان اینکه این نمایشگاه بزرگ ترین نمایشگاه گردشگری دنیا است و 185 کشور در آن حضور می یابند، تاکید کرد: 23 هزار بازدید کننده رویداد و 50 هزار بازدید کننده خصوصی به طور میانگین از این نمایشگاه به ثبت رسیده است.

    معاون گردشگری میراث فرهنگی استان دلیل تاکید به حضور اردبیل در این نمایشگاه را معرفی پتانسیل های گردشگری با هدف جلب سرمایه گذاران و تورهای خارجی به این استان عنوان کرد و افزود: متاسفانه به لحاظ مالی تأمین نشده ایم.

    تقی زاده برآورد مالی حضور در این نمایشگاه را 800 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ از سازمان برنامه و بودجه استان درخواست شده که گفته شده به دلیل کمبودهای مالی نمی تواند تأمین شود.

    وی متذکر شد: این در حالی است که 12 شرکت بخش خصوصی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و شرکت مارال گشت حضور خود را اعلام کرده است.

    معاون گردشگری میراث فرهنگی استان با یادآوری این موضوع که به دلیل کمبود منابع مالی اردبیل از شرکت در نمایشگاه فیتور ایتالایا باز ماند، اضافه کرد: انتظار می رود حداقل مسئولان برای حضور در نمایشگاه آلمان برنامه ریزی کنند.

    تقی زاده تصریح کرد: در این نمایشگاه می توان تور اپراتورها و آژانس های مسافرتی، هتل و واحدهای اقامتی، سازمان های توریستی، انجمن های تجاری، حمل و نقل، تکنولوژی و اطلاعات و سیستم های رزرواسیون و گردشگری تفریحی، سلامت و فرهنگی را معرفی کرد.

    وی در عین حال بابیان اینکه در سال جاری اردبیل فقط در یک نمایشگاه خارجی گردشگری در کشور جمهوری آذربایجان حضور یافته است، ادامه داد: حضور در این نمایشگاه به واقع می تواند ظرفیت های گردشگری استان را به صورت گسترده معرفی کند.

    وی با تاکید به اینکه این نمایشگاه اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، اضافه کرد: برای معرفی پتانسیل های خود در سطح جهانی لازم است از چنین فرصت هایی به شکل مطلوب بهره بگیریم.

    تقی زاده در خصوص برنامه های حضور در نمایشگاه های داخلی نیز با اذعان به حضور در شش نمایشگاه از ابتدای سال، اضافه کرد: از 27 لغایت 30 بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران شرکت می کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت