در گالری ژرفای هنر دزفول ؛

نمایش آثار ۳۰ هنرمند ایران در نمایشگاه هنر مقاومت دزفول

عصر نمایشگاه- ۵۰ اثر از ۳۰ هنرمند ایران به مناسبت روز مقاومت و پایداری- روز دزفول در نمایشگاهی با عنوان هنر مقاومت در گالری ژرفای هنر دزفول به نمایش در آمد.

نمایش آثار ۳۰ هنرمند ایران در نمایشگاه هنر مقاومت دزفول
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمدرضا کرمی نژاد شهردار دزفول در آیین افتتاح این نمایشگاه ، هنر را بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل های آینده برشمرد و گفت: مقاومت، ایثار و پایداری ملت ایران و مردم مقاوم دزفول را باید با نگاه هنرندانه در تاریخ ثبت کرد.
    مسئول اجرایی جشنواره سراسری هنر مقاومت هدف از این جشنواره را معرفی مفاهیم مقاومت در قالب هنر خواند و گفت: با فراخوانی که در سراسر کشور انجام شد 170 اثر در چهار بخش خوشنویسی، نقاشی، گرافیک و عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که داوران 50 اثر را برای حضور در نمایشگاه برگزیدند.
    مرتضی دوستانی ادامه داد: تمامی آثار ارائه شده در این نمایشگاه با موضوع مقاومت و پایداری و نقش مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس است.
    این نمایشگاه که برای اولین بار در دزفول برپا شده به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان است.
    آثار ارائه شده در این نمایشگاه قیمت گذاری شده و امکان خرید این آثار نیز برای دوستداران هنر فراهم است.
    یکی از آثار منحصر به فرد ارائه شده در این نمایشگاه اثر حکاکی شده بر روی چرم با عنوان پایتخت مقاومت ایران اثر خانم شفیع پور در ابعاد 95 در 115 سانتی متر است.
    به دلیل ایستادگی مردم دزفول در دوران دفاع مقدس و ترک نکردن شهر در سخت ترین بمباران های موشکی ، هوایی و توپخانه ای با تحمل 176 موشک دوربرد، 2هزار و 500 گلوله توپ و 331 راکت هواپیمای دشمن بعثی ، چهارم خرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز مقاومت و پایداری- روز دزفول به ثبت رسیده است.
    در این آیین از هنرمندان برگزیده این جشنواره با هدایایی تجلیل شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت