در روز خبرنگار صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات در اردبیل

عصر نمایشگاه- مدیرخانه مطبوعات استان اردبیل گفت: جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان اردبیل همزمان با روز خبرنگار در اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات در اردبیل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، هادی صباغی در بازدید و نشست مطبوعاتی اصحاب رسانه و اعضای خانه مطبوعات از کشت و صنعت مغان در پارس‌آباد اظهار کرد: ما تصمیم گرفتیم تا 16 و 17 مرداد شاهد برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات باشیم که در این مراسم از برترین‌های مطبوعات استان و فعالان عرصه خبر و رسانه تجلیل خواهد شد.

    وی ضرورت همکاری اصحاب رسانه و خبر را در برگزاری شایسته و مطلوب این رویداد مهم فرهنگی یادآور شد و گفت: هیأت مدیره خانه مطبوعات استان عزم خود را جزم کرده تا این جشنواره و نمایشگاه را به شکل آبرومند برگزار کند  تا بعداز گذشت چندین سال این رویداد فرصتی برای نمایش توانمندی مطبوعات استان اردبیل باشد.

    مدیرخانه مطبوعات استان اردبیل ضوررت همکاری و همراهی مسؤولان استانی و شهرستانی را در برگزاری این جشنواره  و نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل و همچنین سالن امام خمینی اردبیل برگزار می‌شود را بیان کرد و گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا در یک زمانبندی مناسب و در فرصت باقی‌مانده بستر برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات استان را فراهم کنیم.

    صباغی به راه‌اندازی سایت جدید ثبت نام و ورود اطلاعات خبرنگاران به صورت کشوری اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود در قالب این سامانه مشکلات بیمه‌ای و حمایت از خبرنگاران فعال استان اردبیل فراهم آید.

    وی به برگزاری دو اردوی خبری برای اصحاب رسانه در استان و اعضای خانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: در نشست اول سفری به مشگین‌شهر داشتیم که در این سفر خبرنگاران در کنار انجام رسالت خبری خود در حوزه تحولات و کارهای انجام شده در شهرستان مشگین‌شهر از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف بازدید کردند.

    مدیرخانه مطبوعات استان اردبیل برگزاری دومین تور اصحاب رسانه را به کشت و صنعت مغان با درخواست و پیگیری خانه مطبوعات یادآور شد و گفت: ما از چندین ماه پیش پیگیر سفر خبرنگاران به مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان بودیم که بالاخره زمینه این سفر فراهم شد تا اصحاب رسانه و خبر از نزدیک در فعالیت کشت و صنعت و دامپروری مغان آشنایی پیدا کنند.

    صباغی انجام این سفرها با پیگیری‌ها و تمهید مقدمات از سوی خانه مطبوعات انجام می‌شود و به هیچ‌وجه به درخواست مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان انجام نشده است ولی جا دارد از همکاری‌ها و همراهی این مجموعه در برگزاری تور خبری برای اصحاب رسانه و خبرنگاران قدردانی کنیم.

    وی تصریح کرد: بعد از ماه مبارک رمضان این تورهای خبری پیگیری خواهد شد و امیدواریم سفری را نیز به کشت و صنعت و دامپروری پارس و همچنین شهرستان‌های دیگر استان داشته باشیم تا خبرنگاران از نزدیک با فعالیت‌ها و کارهای انجام شده این مجموعه قرار گیرند.

    خبرنگاران استان اردبیل طی روز گذشته در قالب تور خبری اعم از خبرنگاران خواهر و برادر از بخش‌های مختلف مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان بازدید کرده و ضمن بازدید از این مجموعه و بنگاه اقتصادی در نشست مطبوعاتی مدیرعامل کشت و صنعت مغان حضور پیدا کرده و از آخرین وضعیت این بنگاه اقتصادی مطلع شدند که در این بین حضور پیشکسوتان و پدر مصور مطبوعات استان اردبیل نیز از نکات قابل توجه این سفر بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت