دهمین نمایشگاه قطعات تهران (۲۴)

در تأمین قطعات خودروهای جدید مشکلی نداریم

عصر نمایشگاه: مدیرعامل شرکت سایپا یدک گفت: این روزها خودروها هرروز تنوع بیشتری پیدا می‌کنند، به همین دلیل باید تلاش کنیم تا همگام با رشد کیفی خودروها در رشد کیفی و کمی خدمات نیز قدم برداریم.

در تأمین قطعات خودروهای جدید مشکلی نداریم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، مصطفی وحید زاده در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما بابیان این مطلب تصریح کرد: در برنامه‌های جاری شرکت سایپا یدک تلاش داریم خدمات نوینی را به مشتریان ارائه دهیم، که از ارتقا گارانتی 2 ساله خودرو کیا سراتو به 5 سال به‌عنوان شاهد مثال اشاره کرد.

    وی همچنین افزود: از سوی دیگر تلاش داریم هر دوره نسبت به واردکردن خدمات جدید و بیشتر در کارت‌های نارنجی نیز اقدام کنیم.

    مدیرعامل سایپا یدک در بخش دیگری از سخنان خودرو نیز با اعلان آمادگی این شرکت نسبت ارائه خدمات به خودروهای جدید گروه خودروسازی سایپا  تصریح کرد: ما در شرکت سایپا یدک متناسب با شروع واگذاری خودروها جدید تمامی امکانات لازم برای ارائه خدمات مطلوب را پیش‌بینی کرده‌ایم، ضمن اینکه تعمیرگاه مرکزی شماره 4 این شرکت در کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج به‌صورت تخصصی برای ارائه خدمات به خودرو چانگان و سراتو تجهیز و آماده‌سازی شده است.

    وی تصریح کرد: تأمین به‌موقع قطعات و سرعت در ارائه خدمات در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرارگرفته است و امیدواریم با تحقق این برنامه‌ها ضمن کاهش هزینه‌ها و گسترش خدمات نوین، در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا نقش تأثیرگذاری داشته باشیم.

    وی درباره تأمین قطعات این محصولات نیز به خبرنگار ما گفت: ازآنجایی‌که کارشناسان  مدیران شرکت سایپا یدک در تمامی مراحل تصمیم‌گیری‌ها درباره خودروها جدید همراه با مدیران ارشد سایپا حضور پررنگ داشته‌اند، تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین قطعات این محصولات نیز انجام‌شده و قبل از ورود هر محصول به سبد محصولات گروه خودروسازی سایپا، شرکت سایپا یدک به میزان استاندارد نسبت به تأمین قطعات یدکی اقدام می‌کند.

    وحید زاده درباره راهکارهایی موردنیاز برای جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی به متقاضیان نیز گفت: شرکت‌های خودروساز مانند ما نمی‌توانند به‌تنهایی مانع ورود این قطعات به بازار شوند و حضور  همکاری سازمان‌هایی نیروی انتظامی گمرک و غیره مه قدرت قانونی دارند بسیار لازم است، چراکه ورود این قطعات به بازار و فروش آن به مردم به‌صورت مستقیم با جان و مال هم‌وطنان سروکار دارد.

    وی ادامه داد: بااین‌وجود شرکت سایپا یدک با افزایش میزان تبلیغات و از سوی دیگر افزایش عرضه قطعات تقلبی تلاش دارد به سهم خود متقاضیان را از خردی قطعات تقلبی منصرف کند.

    مدیرعامل سایپا یدک در انتها نیز با استقبال از تغییرات به وجود آمده شیوه ارزیابی خدمات از سوی سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران گفت: این تغییرات برای رشد  تحرک شرکت‌های فعال در حوزه خدمات بسیار حائز اهمیت است و تغییرات این‌چنین به‌طور حتم می‌تواند موجب ایجاد رقابت در بین شرکت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان شود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت