از آثار مکتوب حضرت امام خمینی(ره) ؛

برپایی نمایشگاه کتاب «در سوگ خورشید» در ایوانکی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کتاب «در سوگ خورشید» از آثار مکتوب حضرت امام خمینی(ره) در ایوانکی برپا شد.

برپایی نمایشگاه کتاب «در سوگ خورشید» در ایوانکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، نمایشگاه کتاب «در سوگ خورشید» از آثار مکتوب حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی(ره) به مناسبت سالروز عروج ملکوتی معمار بزرگ انقلاب توسط کانون امام جعفر صادق(ع) مسجد جامع ایوانکی در کتابخانه علامه محمدتقی ایوانکی برپا شد.

    مدیر کانون امام جعفر صادق(ع) مسجد جامع ایوانکی گفت: این نمایشگاه با هدف ارج نهادن بر ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تشویق و ترغیب جوانان به مطالعه آثار امام(ره) و نیز فراهم کردن زمینه آشنایی آن‌ها با افکار و آرمان‌های امام خمینی(ره) و آشنایی اقشار مختلف جامعه با پیام‌های سیاسی الهی امام خمینی(ره) و اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی ایران برپا شده است.

    مجتبی نورمحمدی با گرامیداشت یاد و راه حضرت امام(ره) خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان بزرگ‌ترین افتخار عصر حاضر، با رهبری خردمندانه، ضمن به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران، تأثیرات شگرفی را بر تفکرات آزادی‌خواهانه و استقلال‌طلبانه ملت‌های مستضعف جهان بر جای گذاشت که در طول تاریخ معاصر، بی‌نظیر و بی‌سابقه بود.

    وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) نقش مهم و مؤثری در تبیین اسلام داشتند، اظهار داشت: امام راحل در دوران حیات خویش همواره با استناد به قیام عاشورا مردم را با آرمان‌ها و اهداف دین مبین اسلام آشنا کردند.

    نورمحمدی گفت: حضرت امام خمینی(ره) با سلوک علمی و عملی خویش به ملت ایران قدرت نقد و جسارت در برابر ستمگران و زورگویان بخشید.

    وی با تأکید بر اینکه برای شناخت و شناساندن حضرت امام نباید غفلت کنیم، تصریح کرد: گذشت زمان نباید باعث فراموش شدن یاد و راه بنیان‌گذاری جمهوری اسلامی شود.

    نورمحمدی همچنین با گرامیداشت شهدای قیام 15 خرداد اضافه کرد: این قیام حادثه نورانی و بی‌نظیری بود که از نظر انگیزه قیام نزدیک‌ترین وجه را به دیدگاه امام راحل داشت.

    مدیر کانون امام جعفر صادق(ع) مسجد جامع ایوانکی ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رویدادهای فراوانی صورت گرفته است اما قیام خونین 15 خرداد از ماندگارترین ایام است که همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

    وی تبیین ماهیت نظام، بیداری مردمی، اتحاد، همدلی و همبستگی نیروهای انقلابی و امت اسلامی، برپایی نظام جایگزین به جای نظام سلطنت و تثبیت مرجعیت رهبری از اثرات قیام 15 خرداد برشمرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت