دبیر اجرایی نمایشگاه صنعت نفت خوزستان خبر داد:

رشد ۴۰ درصدی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان

عصر نمایشگاه: دبیر اجرایی سومین نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه سال قبل، ۴۰ درصد رشد داشته‌اند.

رشد ۴۰ درصدی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، فرهاد فروتن صبح امروز شنبه در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز اظهار کرد: شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران و نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان این نمایشگاه را با هدف تبیین دکترین اقتصاد مقاومتی، حمایت از ساخت داخل و ایجاد زمینه مناسب برای ارائه توانمندی‌های صنعتگران، سازندگان و تأمین‌کنندگان کالای صنعت نفت از امروز شروع می‌کنند.

    وی افزود: این نمایشگاه با رویکرد نمایش توانمندی تولیدکنندگان و بخش خصوصی داخلی و ارائه مهم‌ترین نیازمندی‌های صنعت عظیم نفت در استان زرخیز خوزستان و در جوار تأسیسات و میادین بزرگ نفت و گاز کشور برگزار می‌شود تا همچون سال‌های گذشته، ارتباط و تعامل میان سفارش‌دهنده، سازنده و مراکز علمی و دانشگاهی را از طریق مذاکره و گفتگوی رودررو فراهم کند.

    دبیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان عنوان کرد: استقبال چشمگیر سازندگان و تامین کنندگان کالا و تجهیزات صنایع نفت و حفاری و حضور فعال دانشگاه و مراکز دانش‌بنیان و مشارکت فعال انجمن‌های ساخت تجهیزات صنعت نفت ایران و خوزستان در این نمایشگاه حاصل نگاه تخصصی و کاربردی بودن محتوای این نمایشگاه است.

    فروتن تصریح کرد: از مهم‌ترین رویدادهای سومین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان می‌توان به رونمایی از آخرین دستاوردهای ساخت داخل در حوزه نفت و حفاری، امضای تفاهم‌نامه‌ها و انعقاد چندین قرارداد با بخش خصوصی توسط شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری، برگزاری میزگردها و کنفرانس‌های تخصصی با محوریت اقتصاد مقاومتی و آمادگی برای ورود به شرایط پسا تحریم اشاره کرد.

    وی بیان کرد: حضور 300 شرکت برگزیده در این نمایشگاه گویای رشد 40 درصدی شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته است که ترکیب و تنوعی به این شرح حاصل کرده است که سازندگان و تولیدکنندگان داخلی 225 شرکت معادل 75 درصد، تأمین‌کنندگان کالاهای خاص صنعت، 60 شرکت معادل 20 درصد شرکت‌کنندگان و مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان 15 مرکز معادل پنج درصد کل شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهند.

    دبیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: مقایسه تعداد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه و ترکیب آنها با نمایشگاه سال قبل نشان از رشد 50 درصدی کل تعداد شرکت‌کنندگان،‌ افزایش 25 درصدی حضور سازندگان و کاهش 50 درصدی حضور تأمین‌کنندگان دارد.

    فروتن ادامه داد: ‌تمام این آمارها نشان‌دهنده نزدیک شدن به رسالت اصلی و تخصصی این نمایشگاه یعنی تجمیع تولیدکنندگان و سازندگان داخلی و مصرف‌کنندگان و حمایت از ساخت داخل است.

    وی تأکید کرد: افزایش 50 درصدی حضور دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی نیز از دیگر مزیت‌ها و نقاط قوت این نمایشگاه است که نویدبخش حضور پررنگ دانشگاه‌ها و نقش کلیدی آنها به‌عنوان حلقه اتصال صنعت و سازندگان داخلی است.

    دبیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان یادآور شد:‌ نمایشگاه امسال در فضایی افزون بر 13 هزار و 500 مترمربع برپا شده که 10 هزار مترمربع آن فضای مسقف در قالب چهار سالن و سه هزار و 500 مترمربع نیز به فضای باز و غیر مسقف اختصاص‌یافته که فضای نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته نیز تقریباً دو برابر شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت