با کاهش امار مبتلایان covid-۱۹

بیمارستان موقت در مرکز نمایشگاهی مادرید بسته شد

عصر نمایشگاه- طبق آخرین خبرنامه وزارت بهداشت اسپانیا ، مقامات مادرید تصمیم به بستن بیمارستان پیش ساخته در نمایشگاه مادرید گرفته اند ، زیرا تعداد کشته شدگان Covid-۱۹ و آمار ابتلا در پایتخت و کشور به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

بیمارستان موقت در مرکز نمایشگاهی مادرید بسته شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل ازexhibitionworld، در اواخر ماه مارس ،نمایشگاه مادرید IFEMA) ) به بیمارستان بزرگی تبدیل شد و بیش از 4000 بیمار Covid-19 را پذیرفت.

    دکتر آنتونیو زاپاترو ، مدیر موقت پزشکی در این مرکز ، گفت: "به لطف شور و شوق بسیاری از افراد که می خواستند کمک کنند ، این چالش بزرگ تمام شده است و این مأموریت انجام شده است. "
    با این وجود برخی از تختخواب ها در صورت موج دوم عفونت در IFEMA باقی می مانند و نقش تدارکاتی ادامه خواهد داشت اما از تاریخ 2 ماه مه ، همه بیماران ترخیص شده اند.

    این اقدام در حالی است که این هفته فرمان جدید دولت اسپانیا به مردم اجازه می دهد برای اولین بار طی هفت هفته در خارج از منزل ورزش کنند.
    دولت اسپانیا پیش بینی کرده است که اقتصاد می تواند 9.2٪ افت کند و 20٪ بیکاری در نتیجه این بیماری در سال 2020 افزایش یابد.
    با این حال ، مراسم مقامات مادرید برای به پایان رساندن کار بیمارستان موقت و تشکر از بر پرسنل پزشکی این مرکز، در رسانه های اجتماعی به دلیل عدم رعایت فاصله اجتماعی در این رویداد مورد انتقاد قرار گرفت.

    دولت اسپانیا نقشه راهی را برای چگونگی سهولت اقدامات باز گشایی در این کشور از جمله بازگشت کنسرت ها و برنامه های زنده تنظیم کرده است.

    این برنامه چهار مرحله خواهد داشت. فاز صفر تا 11 می ادامه دارد و پس از آن مرحله ، رویدادهای فرهنگی امکان می دهد حداکثر 30 نفر در مکانهای سرپوشیده که معمولاً دارای ظرفیت  90 نفر یا بیشتر هستند حضور یابند.
    برای رویدادهای فضای باز، حداکثر ظرفیت 200 نفر مجاز است ، که قوانین فاصله اجتماعی اعمال می شود. همه رویداد ها در فضای باز باید نشسته باشند. این ظرفیت ها برای فاز دوم افزایش خواهد یافت که از 25 مه شروع می شود. در مرحله آخر ، با شروع 8 ژوئن ، باشگاه ها و کافه ها با یک سوم ظرفیت معمول خود بازگشایی م

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت